قائم مقام پدیده :

اعتراض خود را به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیم

قائم مقام باشگاه پدیده گفت: آن دو صحنه مشکوکی که در بازی ما با سایپا اتفاق افتاد را دوباره بررسی کردیم و اگر پنالتی روی بازیکن ما گرفته نشده باشد ، اعتراض خواهیم کرد.

اعتراض خود را به کمیته انضباطی ارسال می‌کنیممجتبی سر آسیابی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت : ما همچنان روی آن دو صحنه مشکوکی که در بازی ما با سایپا اتفاق افتاد بحث داریم و فیلم آن دو صحنه را دوباره نگاه می‌کنیم و اگر پنالتی روی بازیکن ما اتفاق افتاده باشد مثل هفته گذشته به کمیته داوران اعتراض می‌کنیم .

وی افزود : البته این اعتراض‌ها فایده‌ای برای ما ندارد و روی نتیجه ما تأثیر‌گذار نیست، اما تنها کاری که از دست ما بر می‌آید، این است که این مسئله را پیگیری کنیم . وظیفه ما اعتراض کردن است و وظیفه کمیته داوران هم این است که اعتراض‌ها را پیگیری کنند.

قائم مقام باشگاه پدیده ادامه داد : ما از کمیته داوران انتظار داریم در ادامه از تیم داوی قویتری استفاده کنند تا این اشتباهات کمتر اتفاق بیفتد و تنها نتیجه‌ای که این اعتراض‌های ما می‌تواند داشته باشد همین است .

 سر آسیابی در پایان درباره بازی این هفته پدیده با تراکتور اظهار داشت : تراکتور جزء دو یا سه تیم اول لیگ از لحاظ مهره است و تیم قدرتمندی است ولی ما سعی می‌کنیم با حمایت طرفداران در این مسابقه پیروز شویم .

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.