بازگشت برترین بازیکن ذوبی ها به زمین

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در دیداری تدارکاتی به میدان رفت.

‌ به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که خود را برای رویارویی با سرخ‌پوشان آماده می‌کند در دیداری تدارکاتی به مصاف شهرداری بروجن رفت. در این دیدار که با برتری 5 بر صفر به سود ذوب‌آهن پایان یافت مسعود حسن زاده نیمکت نشین این روزهای تیم دو گل به ثمر رساند و حسین اصلانی و مومنی دیگر گل‌های تیم را وارد دروازه‌ی شهرداری بروجن کردند.

اما اتفاق خوشحال کننده برای گل محمدی در این دیدار پا به توپ شدن چند دقیقه‌ای قاسم حدادی‌فر برترین بازیکن ایران در فصل گذشته بود . حدادی فر که در بازی هفته نخست لیگ در بازی برابر ملوان بندر انزلی از ناحیه پا مصدوم شده بود دقایقی را برای سبزپوشان به میدان رفت .

ذوبی‌ها امروز از ساعت 17تمرینات خود را در اصفهان پیگیری می‌کنند و روز چهارشنبه برای دیدار با پرسپولیس عازم تهران خواهند شد همچنین خبر‌های رسیده از اصفهان حاکی از این است باشگاه ذوب‌آهن به دلیل فحاشی هواداران استقلال و پرتاب اشیاء به سمت بازیکنان ذوب‌آهن به کمیته انظباطی شکایت کرده است.

سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن به همراه چند تن از مسئولین و بازیکنان تیم در مراسم تدفین شهدای گمنام در مجموعه ذوب‌آهن شرکت کردند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار