امیری: ما قانونمندیم، ذوبی‌ها از فیفا استعلام بگیرند

باشگاه استقلال تمام هدفش این است که خلاف قانون کاری را انجام ندهد.

بهرام امیری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره این که سعید آذری گفته پروپجیج چگونه برای استقلال بازی کرده است، گفت: آذری می‌تواند برای پیگیری وضعیت پروپجیج فیفا استعلام بگیرد، نه این که این کار را در رسانه‌ها انجام دهد. مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اگر از فیفا استعلام می‌گرفت متوجه می‌شد که چگونه در خصوص این بازیکن به ما مجوز دادند.

وی ادامه داد: ما اگر می‌خواستیم، می‌توانستیم این بازیکن را هفته پیش نیز به میدان بفرستیم اما منتظر تاییدیه فیفا بودیم به نظر من استراحت آذری بیشتر تمرکز خود را در زمین بازی بگذارد تا تیمش بتواند بازی‌ها را ببرد. تیم ذوب آهن مقابل ملوان و سپاهان هم مشکل داشت و درحال حاضر مشکلات‌شان را با استقلال شروع کرده‌اند.

امیری توضیح داد: اگر مشکل بازیکن مراکشی مدنظر ذوب آهن همانند پروپجیج است ما حاضر هستیم هر نوع کمکی را انجام دهیم تا مشکل آن‌ها نیز حل شود چرا که تمام هدف‌مان این است که فوتبال سالم داشته باشیم.

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال افزود: به جای این که بعضی از افراد برای امتیاز جمع کردن تمام نیروی خود را در زمین مسابقه بگذارند اما تمام فکر و ذهن‌شان به جمع کردن امتیاز در خارج از زمین بازی است.

وی ادامه داد: باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن 15 روز نامه‌نگاری‌های لازم را انجام داده و زحمت کشیده است، بنابراین نباید به این راحتی قضاوت کرد. باشگاه استقلال به هیچ عنوان قانون‌شکنی نمی‌کند و ما ظرف 15 روز تلاش کردیم تا خلاف قانون کاری انجام نداده باشیم.

وی گفت: من نمی‌دانم بازیکن مراکشی چه شرایطی داشته اما اگر وضعیت‌اش همانند پروپجیج است، می‌تواند با انجام مراحل اداری بازیکن خود را جذب کند. باید بگویم که برای جذب پروپجیج خیلی تلاش کردیم و خیلی درباره این مسأله به ما سخت گرفتند طوری که ما از جذب این بازیکن ناامید شده بودیم اما با تلاش و همکاری مسئولان باشگاه و دو، سه بار استعلام در نهایت توانستیم این مهاجم کروات را جذب کنیم.

امیری درباره وضعیت مگویان گفت: مشکل این بازیکن با پرداختی که روز گذشته صورت گرفته حل شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار