فرمانده نیروی دریایی ارتش در بازدید از صنایع الکترونیک وزارت دفاع:

صنایع الکترونیک شیراز اثرگذارترین منبع تامین‌کننده نیروی دریایی ارتش

فرمانده نیروی دریایی ارتش توانمندی و تخصص متخصصان صنایع الکترونیک شیراز را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: پیشرفت‌های این صنعت در شیراز با رشدی جهشی پیش می‌رود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری  در حاشیه بازدید از صنایع الکترونیک شیراز از الحاق یگان‌های شناورسطحی و زیرسطحی، ناو موشک‌انداز و ناوشکن جدید به نیروی دریایی ارتش در سال 94 و 95 خبر داد و ‌افزود: به دلیل سنگین بودن ساخت و تجهیز ناوشکن ، نظیر این اقدام هر چند سال یک بارانجام  می‌گیرد.

وی این اقدام مهم در نیروی دریایی را گامی بزرگ در عرصه دفاعی جمهوری اسلامی ایران و نشان از تخصص و توانمندی متخصصان ایرانی در عرصه دفاعی دانست واظهار داشت: این اقدام مهم نشان از خودکفایی جمهوری اسلامی ایران در تامین تجهیزات دفاعی دریایی دارد و جهانیان را بار دیگر متعجب خواهدکرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین در بازدید از سایر صنعت‌های صنایع الکترونیک شیراز، توانمندی و تخصص متخصصان صنایع الکترونیک شیرازرا بسیار خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: پیشرفت‌های این صنعت در شیراز با رشدی جهشی پیش می‌رود.

امیر دریادار سیاری صنایع الکترونیک شیراز رایکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین منابع تامین‌کننده تجهیزات نیروی دریایی راهبردی برای حضور در دریای آزاد دانست وتصریح کرد: این دستاوردها شامل محصولات راداری و سوناری تجهیزات استفاده رزمی آبی اعم ا ززیر‌آب ، سطح آب و بالای دریا و ساحل است. ‌

وی گفت: اين تجهيزات درون ناوهان موشك‌انداز، ناوشكن‌هاي پشتیباني زير‌دريايي‌ها و وسايل تجهيزات پروازي جمهوري اسلامي ايران كاربرد دارد.

فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران به پهلوگيري سي‌و‌پنجمين ناو گروه نيروي دريايي راهبردي ارتش جمهوري اسلامي ايران بعد از 50 روز مأموريت در خليج عدن اشاره كرد و گفت: اين ناو‌گروه كه در بندر سلاله عمان پهلو گرفته ‌بعد از 3 روز بار ديگر مأموريت 50 روزه خود را در خليج عدن، باب‌المندب و درياي سرخ آغاز خواهد كرد.
انتهای پیام///
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار