فلاح زاده: به کارشناس داوری جایزه نوبل می دهم

دروازه بان تیم فوتبال سایپا تهران گفت: هر کارشناسی که حرکتم روی بادامکی را پنالتی بداند، از من جایزه نوبل می گیرد.

فلاح زاده: به کارشناس داوری جایزه نوبل می دهمحامد فلاح زاده در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد نظر کارشناس داوری برنامه 90 مبنی بر پنالنی نبودن حرکت وی در دیدار مقابل پدیده اظهار داشت: همان طور که در برنامه 90 مشخص شد و کارشناس این برنامه هم تاکید کرد برخورد من با حسین بادامکی پنالتی نبود. صد کارشناس دیگر هم بیایند این موضوع را تایید خواهند کرد، اگر یکی از آنها اعتقاد به پنالتی داشته باشد من به آن کارشناس جایزه نوبل می دهم.
 
وی افزود: به حسین بادامکی تبریک می گویم که با حرفه ای گری خود را زمین زده و سبب این همه جارو جنجال شد.
 
فلاح زاده درباره نظر کارشناس که وی را بهترین دروازه‌بان سه هفته اخیر لیگ برتر فوتبال می دانند، بیان کرد:دلیل اصلی این موضوع نمایش خوب خط دفاعی سایپا است، بازیکنان جوان و با تجربه دفاعی ما به راحتی اجازه نزدیک شدن به دروازه سایپا را نمی‌دهند.
 
وی درباره دیدار مقابل استقلال خوزستان بیان کرد: این تیم در عین جوانی در فصل جاری نتایج خوبی گرفته است بازی در گرمای اهواز تا حدودی سخت می باشد ول به این گرما کاری نداریم چرا که سایپا در فصل جدید اهداف بزرگی دارد وبا برنامه ریزی کادر فنی برای رسیدن به این اهداف در هر شرایط آب و هوایی به سختی تلاش خواهد کرد.
 
وی ادامه داد: سایپا در حال حاضر شرایط خوبی دارد اگر حمایت‌های مالی از بازیکنان ادامه یابد و شرایط مساعد باشد وضعیت تیم بهتر خواهد شد البته مدیران باشگاه با تلاش خود مبلغ قرارداد ابتدای فصل اعضای تیم را پرداخت کردند.
 
فلاح زاده درباره احتمال عدم دعوتش به تیم ملی اظهار داشت: اگر در لیست جدید تیم ملی قرار نگیرم ضمن احترام به تصمیم کی روش تلاش خود را برای رسیدن به تیم ملی افزایش خواهم داد هر بازیکنی آرزوی دعوت به تیم ملی و پوشیدن پیراهن مقدس ایران را دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار