لاریجانی: هیئت رئیسه طرح‌های استیضاح را قبل از اعلام وصول به کمیسیون تخصصی ارجاع می‌دهد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هیات رئیسه مجلس نمی‌تواند طرح‌های استیضاح را اعلام وصول کند بلکه آن‌ها را برای بررسی به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان علی لاریجانی  در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به تذکر "بهروز نعمتی" گفت: هیات رئیسه مجلس نمی‌تواند طرح‌های استیضاح را اعلام وصول کند بلکه آن‌ها را برای بررسی به کمیسیون‌های تخصصی مجلس ارجاع می‌دهد.

بهروز نعمتی، نماینده اسدآباد در تذکری به استناد مواد 222 و 223 آیین نامه داخلی اعلام کرد؛ بر اساس این مواد اگر حدود 10 نفر از نمایندگان طرح استیضاحی را امضا کنند، هیات رئیسه موظف است استیضاح را اعلام وصول کند.

وی افزود: بیش از 45 نماینده استیضاح وزیر ورزش و جوانان را امضا کرده‌اند و خواهان آن هستند که هیات رئیسه بر اساس آیین نامه داخلی آن را اعلام وصول کند.

"سید هادی حسینی"، نماینده قائنات نیز در تذکری از هیات رئیسه مجلس خواست در مورد طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان به موقع اقدام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: هیات رئیسه مجلس دیگر نمی‌تواند طرح‌های استیضاح را اعلام وصول کند بلکه آن‌ها را برای بررسی به کمیسیون‌های تخصصی مجلس ارجاع می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار