به کاندیداتوری هیئت رئیسه شورا فکر می‌کنم

عضو کمیسیون عمران و حمل نقل شورای شهر گفت: برای انجام و اعمال برخی اقدامات ارتقایی که نیاز شورا است به عضویت در هیئت رئیسه فکر می‌کنم.

به کاندیداتوری هیئت رئیسه شورا فکر می‌کنماقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل نقل شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به کاندیدهای احتمالی ریاست شورای شهر اظهار کرد: مهدی چمران، احمد مسجد جامعی، 2 گزینه کاندیداتوری ریاست شورای شهر هستند که البته پیش بینی می‌کنم با توجه به ارزیابی 2 سال گذشته و نحوه برنامه‌ریزی شورا و عملکرد آنها و ریاست چمران در استان منتهی به انتخابات رئیس شورای شهر فعلی رای بیاورند.

وی با بیان اینکه به عضویت هیئت رئیسه شورای شهر فکر می‌کنم، گفت: تفاوتی در پست‌های هیئت رئیسه برای من وجود ندارد و تنها به عنوان یک عضو در هیئت رئیسه  آینده به ارتقای کارکرد نظارتی و هدایتی حمایتی شورا می‌اندیشم، البته این نظر اکثریت شورا اصولگرایان است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر افزود: برقراری تعادل بین وظایف و هیئت رئیسه از جمله موارد مهمی است که به آن می‌اندیشم و تصمیم قطعی در این باره نگرفته‌ام و بیشتر به اقدامات ارتقایی به عنوان  کاندیداتوری هیئت رئیسه می‌اندیشم.

وی با اشاره به کاندیداتوری چمران و مسجد جامعی در انتخاب ریاست شورا تصریح کرد: هر دو زحمت کشیدند و کار درست انجام دادند، در این دوره و  با سنگینی کار برای هیئت رئیسه اما به نحوه مطلوب از سوی رئیس شورای شهر فعلی مدیریت شد و شاید از سویی دیگر افزایش آگاهی اعضا نسبت به سال اول در ارائه طرح و لوایح که متناسب با وظایف شورا بوده است در ارتقای کیفی مدیریت تاثیر داشته است.

شاکری در پاسخ به سوال مبنی بر عدم حضور خبرنگاران بیان کرد: با حضور خبرنگاران مشکلی ندارم.

وی با تاکید بر وجود برخی کاستی‌ها گفت: نظارت بر عملکرد شهرداری به هیئت رئیسه اختصاص ندارد بلکه کار شورا از سوی کمیسیون‌ها مورد بررسی  قرار می‌گیرد و هیئت ر ئیسه به اولویت بندی می‌پردازد که البته اعضا و کمیسیون‌ها به کار خود می‌پردازند و مانعی در اعمال نظارت و تذکر و اعمال سوال وجود ندارد، اما در زمینه گزارش تخلفات و پاسخ دادن به آنها کاستی‌هایی وجود دارد که باید تقویت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار