فرصتی برای مسئولیت جدید ندارم/ کار گروهی کمرنگ است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل گفت: فعالیت در ورزش و فدراسیون جهانی موجب شده تا دیگر فرصتی برای پذیرش مسئولیت جدید در شورا نداشته باشیم.

فرصتی برای مسئولیت جدید ندارم/ کار گروهی کمرنگ استاحمد دنیامالی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه انگیزه‌ای برای کاندیداتوری ندارم، اظهارکرد: در ورزش و فدراسیون جهانی مشغول به فعالیت هستم و ریاست کمیسیون عمران و حمل و نقل به اندازه کافی وقتم را گرفته و دیگر فرصتی برای مسئولیت جدید ندارم.

وی با اشاره به وجود برخی کاستی‌ها در شورا افزود: به نسبت سن شورا پیشرفت نداشته‌ایم و باید شورا در جایگاه بهتری باشد و بخشی از وقت را به تحول درون بپردازد، چه بسا که برخی از رویه‌ها نیاز به تجدید نظر دارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمق و نقل ادامه داد: شورا نیازمند تجدید ساختار مهندسی است تا بتوانند اعمال حاکمیت بهتری داشته باشند.

عضو پارلمان شهری با بیان اینکه شورا نیازمند نقد از درون است، گفت: رفتار حرفه‌ای نیاز شورا است و البته تجدید ساختار مهندسی شورا می‌تواند به فعالیت شورا‌ها در سراسر کشور تاثیر گذار باشد.

وی  با اشاره به کمرنگ بودن کارگروهی در شورا تصریح کرد: فلسفه شورا به کار جمعی و خرد جمعی تعریف می‌شود که باید در این مسیر حرکت کنیم و از دانش افرادی که به اعضای شورا رای داده‌اند، استفاده کنیم و نقطه نظرات آن‌ها را به کار ببندیم و متاسفانه مکانیزم مشارکت آن‌‌ها برای اداره‌ی بهتر وجود ندارد.

دنیامالی افزود: عدم بکارگیری نظرات مردم و سستی پایه‌های کار جمعی از جمله اشکالات اساسی است که باید مورد اصلاح قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: اگر ریاست شورا بتواند از نایب رئیس منشی‌ها، روسای کمیسیون‌ها استفاده بهتری داشته باشد و گروه را بهتر اداره کند، نتایج بهتری خواهد داشت و باید بپذیریم که می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار