ساری؛

کلنگ 14 طرح ورزشی و پارک محلات در آمل زده شد

همزمان با دهه کرامت کلنگ 14 طرح ورزشی و پارک محلات در آمل زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رییس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه نگاه دوره چهارم شورا خدمت به تمام نقاط شهر آمل می باشد گفت: با کلنگ زنی این 14 طرح 30 هزار مترمربع به فضای ورزشی و تفریحی شهر آمل اضافه می شود.

خسرو ابراهیم زاده افزود: برای ساخت و تجهیز این 14 طرح اعتباری بالغ بر 5/3 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که به شهرداری آمل ابلاغ شد هر چه سریعتر نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام کند.

رییس شورای اسلامی شهر آمل با تاکید بر اینکه امیدواریم با همت شهرداری آمل این طرح ها در ایام الله دهه فجر افتتاح و به بهره برداری برسد گفت: این طرح ها در محلات بلوار بنفشه ، بلوارآزادگان ، شهرک بسیجیان ، بلوار طالب آملی ، کوچه یگانه ، رضوان 60 ، بیست متری پاسداران ، باغ بیک مهدوی در بلوار شهید شالیکار، اتصالی بین طبرسی و چاکسر ، دریای 45 ، ضلع شمالی کوچه راهنمایی و رانندگی ، پایین بازار جنب مسجد حاج علی کوچک ، منطقه طالقانی و لاله 34 احداث می شود.

ابراهیم زاده با اشاره به ساخت سالن تیراندازی افزود: این سالن با همت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان مازندران در یکی از محلات سطح شهر احداث خواهد شد.

معاون فنی قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران ضمن قدردانی از تلاش و زحمات اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل در جهت حمایت از ورزش آمل گفت: نگاه ورزش مازندران نگاه کشوری است که درسال گذشته کسب 134 مدال رنگارنگ جهانی و آسیایی در نوع خودش بی نظر بود که هر سال نسبت به سالهای دیگر 25 درصد افزایش مدال را داشتیم که مورد تایید فدراسیون جهانی می باشد.

سید غلامرضا رضوی افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل در مازندران نمونه هستند که تمام تلاش اداره کل ورزش و جوانان مازندران در این است که بتوانیم در امر تقویت ورزش شهرستان گام های خوبی را برداریم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل با اشاره به راه اندازی سالن اسکیت در پارک لیلیوم جاده نور گفت: با راه اندازی این سالن هیئتی بر هیئت های ورزشی شهرستان اضافه شد که توانستند در قهرمانی استان عناوینی را کسب کنند.

محمود ناییج با اشاره به وجود 15 سالن ورزشی متعلق به ورزش وجوانان و 16 سالن ورزشی ادارات در شهرستان افزود: خوشبختانه با ورود بخش خصوصی 17 سالن ورزشی بر مجموعه سالن ها افزوده شده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ساری ، پارک ، محلات ، آمل ، کلنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.