ساری؛

اعزام ورزشكاران بسيجي مازندراني به مسابقات المپياد ورزشي قهرماني كشور

رئيس تربيت بدني سپاه كربلا مازندران از اعزام ورزشكاران بسيجي خواهر و برادر مازندراني به مسابقات المپياد ورزشي قهرماني كشور خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ميرجمال جليليان بيان داشت: تيم‌هاي ورزشي برادران و خواهران بسيجي مازندران به مسابقات المپياد ورزشي قهرماني كشور اعزام مي شوند.

وي از برگزاري جشنواره بازي‌هاي بومي محلي، كشتي لوچو تحت عنوان شهداي غواص و شهداي دفاع مقدس در استان خبر داد و تصريح كرد: اين جشنواره با حضور علاقه‌مندان كه همراه با جشنواره بازي‌هاي بومي محلي، پخت غذاي سنتي، صنايع دستي و همچنين برنامه متنوع فرهنگي ورزشي است، سي ام شهريور در بابلسر برگزار مي شود.

رئيس تربيت بدني سپاه كربلا مازندران با اشاره به برگزاري همايش پياده روي در سطح استان گفت: در روز سوم مهر همزمان با 500 شهر كشور در 23 شهر مازندران همايش بزرگ پياده روي خانوادگي به مناسبت هفته دولت برگزار مي شود.

جليليان از اعزام 7 تيم ورزشي در رده آقايان و سه تيم رده خواهران در المپياد ورزشي ويژه بسيجيان كشور خبر داد و افزود: در بخش آقايان رشته هاي دووميداني، تكواندو، كاراته، ووشو، كشتي، جودو طي روزهاي نهم شهريور در زنجان با هم مسابقه مي‌دهند.

وي همچنين گفت: در بخش بانوان نيز ورزشكاران مازندراني در سوم شهريور در كاراته و 26 شهريور در رشته آمادگي جسماني و تكواندو به ميزباني زنجان به ميدان مي روند.

رئيس تربيت بدني سپاه كربلا مازندران با اشاره به اعزام دوچرخه سواران مازندراني مدافعان حرم حضرت زينب(س) به مشهد مقدس اذعان داشت: اين دوچرخه سواران در حضور مسئولان استاني و شهرستاني از سپاه كربلا ساري بدرقه مي شوند.

جليليان در پايان از برگزاري مسابقات بسيجيان قهرماني كشور در براي انتخابي تيم منتخب مازندران خبر داد و افزود: 16 تيم در رشته كشتي به ميزباني جويبار و 7 تيم در رشته جودو به ميزباني چالوس، 9 تيم در رشته آمادگي جسماني به ميزباني قائمشهر و 7 تيم در رشته تكواندو و 8 تيم در رشته كاراته خواهران به ميزباني ساري با هم رقابت كردند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: اعزام ، مازندران ، بسیجی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.