روشنایی:

چیزی از جودو باقی نمانده ، لطفاً از فدراسیون بروید!

از مسئولان فدراسیون جودو خواهش می‌کنم از جودو بروند چون دیگر چیزی از این ورزش المپیکی نمانده.

چیزی از جودو باقی نمانده ، لطفاً از فدراسیون بروید!

حسن روشنایی کارشناس جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: رستگار همیشه یک سری چیز‌هایی را در ذهنش پرورش می‌دهد که فقط خودش آن ها را احساس می‌کند. رئیس فدراسیون جودو در آخرین مصاحبه‌اش گفت که بعضی‌ها خلأ قدرت را در فدراسیون احساس می‌کنند و تصور می‌کنند که میدان جدیدی به وجود آمده و اقداماتی علیه فدراسیون انجام می‌دهند که به منافع شخصی برسند.

من از رستگار سوال دارم که آیا فدراسیون جودو منفعتی است که کسی بخواهد به منافع شخصی برسد؟

شما که دائماً صحبت از بی پولی و عدم توجه وزارت ورزش به جلسلت درخواستی شما و کمبود امکانات می‌کنید، چه منافعی در فدراسیون جودو نهفته است که دیگران را متهم به اقدام علیه فدراسیون و رسیدن به منافع می‌کنید؟

وی در ادامه افزود: منتقدین جودو یا راست می‌گویند یا دروغ، اگز راست می‌گویند شما به عنوان مسئول موظف به هستید به این انتقادات گوش بدهید و اگر دورغ می‌گویند با مستندات واقعی پاسخ منتقدین را بدهید نه اینکه چماق بردارید و بگویید دروغ می‌گویند و دنبال منافع شحصی هستند. روشنایی گفت: چهارشنبه در برنامه رادیویی شبکه ورزش من اعلام کردم که محجوب اردو را ترک کرده و قصد بازگشت ندارد و شماگفتید که او با هماهنگی در این اردو شرکت نکرده اما چه شد که روز گذشته به نقل از بعضی خبرگزاری‌ها نائب رئیس فدراسیون واسطه بازگشت محجوب به اردو تیم ملی می‌شود مگرهمین نایب رئیس نبود که گفته بود محجوب اگر روز عروسیش بود باید به اردو می‌آمد.

نایب رئیس فدراسیون واسطه چه کسی شده؟ حالا ما دروغ می‌گوییم یا شما؟

بعد از انتخاب صفویه به عنوان جایگزین محجوب ، چطور من می‌دانستم که او سرباز است و مشکل خروجی دارد و پاسپورت و ویزا ندارد اما شما اعلام کردید که او به مسابقات جهانی اعزام خواهد شد یعنی شما نمی‌دانستید ؟ حال طور که امروز اعلام می‌کنید به دلیل مشکل خروجی و خدمت سربازی به مسابقات اعزام نمی‌شود؟ به نظر من بیائید با اهالی جودو روراست باشید و این جنگ قدرت در داخل فدراسیون شماست نه در بیرون فدراسیون .

وی در پایان خاطرنشان کرد : همانطور که 20روز پیش استعفا دادید گفتید می‌خواهید از این به بعد به مسائل علمی و دانشگاهی برسید شکا و دیگر مسئولان در فدراسیون خوهشاً برای یک بار هم که شده از ته دل از جودو و ریاست بر فدراسیون جودو دل بکنید چون دیگر از جودو چیزی باقی نمانده است.

انتهای پیام /

برچسب ها: جودو ، محجوب ، صفویه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار