ساری؛

خبرنگاران ، رابط میان مسئولان و مردم

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خبرنگاران ، رابط میان مسئولان و مردم هستند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت الله طبرسی امروز در همایش مدیران استانی خبرگزاری فارس در ساری به نقش مهم خبرنگاران در جامعه و اطلاع رسانی درست و به موقع اشاره کرد و گفت: خبرنگاران در عرصه های مختلف و مهم از جمله عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مهمترین نقش را دارند.

وی از خبرنگاران خواست تا مسایل مختلف اجتماعی را با صراحت و به دور از سمت و سوی سیاسی بیان کنند و این یکی از مهمترین و اصلی ترین وظیفه خبرنگاران در عرصه خبر است.

مدیرعامل خبرگزاری فارس هم با اشاره به اینکه مازندران از ظرفیت بالایی برخوردار است گفت: خبرنگاران خبرگزاری فارس در مازندران با استفاده از این ظرفیتها توانستند جایگاه اول تا سوم را میان خبرگزاری فارس دیگر استانها کسب کنند.

موسوی با بیان اینکه خبرگزاری فارس با 4 زبان زنده دنیا توانست بیشترین بازدید کننده را داشته باشد، افزود: با توجه به تحولات منطقه ای مخصوصا یمن خبرگزاری فارس میان خبرگزاری های ایرانی مقام اول را در پوشش خبری تحولات منطقه کسب کرد.

وی مرحوم جابر معافی، سرپرست سابق خبرگزاری فارس در مازندران را الگوی دیگر خبرنگاران اعلام کرد و یادآور شد: مرحوم معافی یکی از خبرنگاران فعال در اطلاع رسانی بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران هم گفت: خبرنگاران مازندرانی باید دغدغه توسعه استان را داشته باشند.

خیریان پور افزود: خبرگزاری فارس یکی از مهمترین خبرگزاری هایی است که نقش مهمی در حمایت از بیداری اسلامی در عرصه جهانی دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.