ساری؛

بهره برداری 26 طرح عمرانی و خدماتی هفته دولت درآمل

درهفته دولت امسال بیش از 46 طرح عمرانی و خدماتی در 86 روستا به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دولت با حضور معاون فرمانداری ویژه آمل، بخشداران و مسئولین ادارات شهرستان آمل برگزار شد.

حسین احسانی معاون فرمانداری ویژه آمل با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه در هفته دولت باید به دنبال این باشیم تا مقبولیت دولت را در بین مردم افزایش دهیم افزود: شهروندان کارفرمایان دولت هستند و دولت به عنوان کارگزار مردم می باشد و باید در قبال مردم پاسخگو باشیم.

معاون فرمانداری ویژه آمل با تاکید بر اینکه روابط دولت و ملت باید درهفته دولت بیشتر شود عنوان داشت: باید از برنامه های خود در این هفته ارزیابی داشته باشیم که چقدر توانستیم به اهداف خودمان برسیم.

احسانی اظهارداشت: درهفته دولت امسال بیش از 46 طرح عمرانی و خدماتی با هزینه ای بالغ بر 7 میلیارد و 595 میلیون تومان در 86 روستا به بهره برداری می رسد که 14500 خانوار از آن بهره مند می شوند.

وی اشاره کرد: این طرح ها عبارتند از بهسازی و آسفالت راههای روستایی 20 طرح ، تقویت شبکه و نصب ترانس برق 8 طرح ، گاز رسانی 2 طرح ، کشاورزی 4 طرح ، عمران روستایی 8 طرح و اجرای طرح هادی 4 طرح است.

معاون فرمانداری ویژه آمل یادآورشد: در هفته دولت امسال دو طرح پرورش ماهی سردآبی با اشتغالزایی 8 نفر و با کل اعتبارات 1میلیارد و 200 میلیون تومان توسط بخش خصوص افتتاح و به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: ساری ، افتتاح ، عمرانی ، طرح ، خدماتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.