ارومیه؛

افتتاح 17 طرح عمرانی و خدماتی در اشنویه در هفته دولت

فرماندار شهرستان اشنویه اعلام کرد: 17 طرح عمرانی و خدماتی برای بهره برداری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان آماده بهره برداری شده است.

افتتاح17 طرح عمرانی و خدماتی در اشنویه در هفته دولتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ اسعد خضری افزود: این طرحها در زمینه های مختلف و در مجموع با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال در سطح این شهرستان اجرا شده است.

وی گفت: این طرح ها شامل بهره برداری از طرح آبیاری تحت فشار در 130 هکتار از روستای سوجه ، دو واحد مرغداری ، چهار طرح عمران شهری ، آبرسانی به چهار روستا ، گازرسانی شهرک صنعتی ، مدرسه کانی سرخ ، طرح هادی روستای صوفیان ، راه روستای گلاز و چهل آسیاب و چند طرح دیگر است.

خضری با تاکید بر همکاری و هماهنگی کلیه دستگاههای اجرایی این شهرستان در راستای برگزاری باشکوهتر برنامه های هفته دولت ، از مسوولان خواست اقدامات و خدمات دستگاه های اجرایی خود را در زمینه های مختلف در این هفته به نحو مناسبی به اطلاع مردم برسانند.

وی اضافه کرد: در طول این هفته همچنین طرح هایی چون گازرسانی به 14 روستا و بهسازی و آسفالت 10 روستا نیز با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال آغاز می شود.

فرماندار اشنویه برگزاری یادواره شهدای دولت ، تجلیل از کارمندان نمونه و برگزاری چندین برنامه ورزشی ، فرهنگی و هنری را از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان اشنویه عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.