کلاهبرداری با تبلیغ فروش خودروی ارزان

متهم به کلاهبرداری به شیوه تبلیغ فروش ماشین به قیمت ارزان دستگیر شد.

کلاهبرداری با تبلیغ فروش خودروی ارزانبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مردی 30 ساله با در دست داشتن شکایتی به پلیس فضای تولید و تبادل خراسان جنوبی مراجعه کرد و اظهار داشت، در یکی از سایت های معتبر تبلیغی با عنوان فروش پژو پارس به مبلغ 29 میلیون تومان مشاهده کردم و چون ارزان قیمت بود اقدام به تماس با فروشنده کردم.

شاکی ادامه داد: وقتی با فروشنده صحبت کردم او گفت تماس های زیادی دارم و اگر تصمیم به خرید شما قطعی است باید مبلغی را به عنوان بیعانه به حسابم واریز کنید.وی عنوان کرد: با توجه به این که فروشنده در محدوده شهر تهران بود من هم مبلغ 5 میلیون ریال به حساب او واریز کردم تا در اولین فرصت به تهران بروم و قولنامه ماشین را بنویسیم.شاکی اضافه کرد: وقتی بار دیگر برای هماهنگی با فروشنده تماس گرفتم پاسخ نداد و من هم به سایت مربوط مراجعه و مشاهده کردم آگهی فروش ماشین حذف شده است.

وی گفت: دیگر ناامید شده بودم اما به صورت اتفاقی با فروشنده خودرو تماس گرفتم که جواب داد و گفت: پول لازم داشتم و اصلا این خودرو وجود ندارد و گوشی را قطع کرد. رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراستن جنوبی در این باره به خبرنگار ما گفت: پس از دریافت این اطلاعات کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات سایبری هویت واقعی و مکان سکونت متهم را شناسایی کردند و هماهنگی های لازم برای دستگیری کلاهبردار از بیرجند صادر و متهم دستگیر شد.

وی پس از دستگیری هدف خود از انجام این کار را کلاهبرداری عنوان کرد و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.این مقام انتظامی توصیه کرد: شهروندان قبل از انجام هرگونه معامله از اصالت کالا مطمئن شوند و هرگز گول تبلیغات رنگی و ارزان را نخورند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.