"سرقت اينترنتي"حاصل اعتماد رئيس به کارمندش

فردي كه به صورت اينترنتي از حساب رئيس شركت خود مبلغي را سرقت كرده بود توسط کاراگاهان پليس فتا استان" سيستان و بلوچستان" شناسايي و دستگير شد.

سرقت اينترنتي ، حاصل اعتماد رييس به کارمندشبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئيس پليس فتا استان سيستان و بلوچستان در  اعلام اين خبر گفت: در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه مبالغي از حساب بانکي اش کسر شده است ، موضوع در دستور كار تيم اقتصادي پليس فتا قرار گرفت. 

سرهنگ دوم سيد محمد حسيني پور افزود: با توجه به اينكه شاكي پرونده مدعي بود، سارق حساب بانكي وي را هك و مبلغ قابل توجهي به صورت غير مجاز برداشت کرده است در اين زمينه تحقيقات گسترده اي در فضاي مجازي انجام و سرانجام ماموران پس از اقدامات تخصصي و ويژه توانستند هويت فرد برداشت كننده حساب را شناسايي کنند. 

وي خاطر نشان كرد: با دستگيري متهم مشخص شد كه سارق از كارمندان شركت شاکي بوده، كه با بدست آوردن رمز دوم و مشخصات كارت بانكي رييس شركت، در يک فرصت مناسب از حسابش سرقت كرده است.

رئيس پليس فتا استان سيستان و بلوچستان با اشاره به معرفي متهم به مقام قضائي تصريح كرد: به منظور پيشگيري از هك شدن حساب هاي بانكي و سرقت اينترنتي از آنها، به دارندگان كارت هاي بانكي توصيه مي شود از در اختيار قرار دادن كارت اعتباري خود به ديگران پرهيز و از رمزهاي پيچيده استفاده كنند و همچنين از شماره شناسنامه و تاريخ تولد و شماره تلفن همراه خود و از يك گذر واژه براي حساب هاي مختلف بانكي به عنوان رمز عبور استفاده نکنند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.