کرمان؛

نبود کلاه ایمنی عامل مرگ موتورسواران در 40 درصد تصادفات استان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان كرمان گفت: 40 درصد فوت شدگان حوادث رانندگی در استان كرمان مربوط به موتور سیكلت سوران و اصلی ترین عمده فوت راكبین ، استفاده نكردن از كلاه ایمنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمید معین زاده با حضور در شورای ترافیك شهرستان راور گفت: با مشاركت عمومی و همدلی در زمینه فرهنگ سازی قوانین راهنمایی و رانندگی می توان از بروز حوادث دلخراش رانندگی جلوگیری كرد.

معین زاده نقش همیاران پلیس را در كاهش تصادفات موثر دانست و افزود: آموزش و آگاهسازی اقشار مختلف جامعه ازطرح های پلیس در این حوزه است و ما در حال تدوین برنامه ایجامع آموزشی با سطح تاثیر گذاری بالا هستیم تا بتوانیم گامی دیگر در راستای كاهش تصادفات برداریم.

وی در ادامه خاطر نشان كرد: 40 درصد فوت شدگان حوادث رانندگی در استان كرمان مربوط به موتور سیكلت سوران و علت عمده فوت راكبین ، عدم استفاده از كلاه ایمنی است، با این وجود پلیس با رویكرد اخلاق محوری به دنبال كاهش این آسیب اجتماعی خواهد بود.

سرهنگ هادی میرزایی ،فرمانده انتظامی شهرستان راور نیز در اینشورا از تعامل خوب ادارات شهرستان با پلیس گفت و عنوان كرد: اقدامات گسترده ای در راستای رفع مشكلات ترافیكی شهرستان انجام شده و اقدامات دیگری از جمله دوبانده كردن محور راور به مشهد در دست پیگیری است.

گفتنی است در این جلسه تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید پلیس راهور شهرستان برگزار و از زحمات سروان "جمشید افشار" تقدیر و طی حكمی سروان "حسین ملكی" به عنوان رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان راور منصوب شد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: تصادف ، موتور ، مرگ ، کلاه ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.