بخشایش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سفر هاموند به ایران با هدف تحت تاثیر قرار دادن کنگره آمریکاست/ هیچ شرطی را برای بازگشایی سفارت انگلیس نمی‌پذیریم

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ شرط و شروطی را از سوی انگلیس برای بازگشایی سفارت آن در تهران نخواهد پذیرفت.

سفر هاموند به ایران با هدف تحت تاثیر قرار دادن کنگره آمریکاست/ هیچ شرطی را برای بازگشایی سفارت انگلیس نمی‌پذیریم
"احمد بخشایش" عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگارمجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با اخبار سفر هاموند به ایران برای بازگشایی سفارت انگلیس گفت: سفر هیئت اروپایی سیاسی است که از گذشته ها نیز بحث بازگشایی سفارت انگلیس مطرح بوده است. 
 
وی افزود: به نظر می رسد این سفر با هدف تحت تاثیر قرار دادن کنگره آمریکا برای تایید توافق هسته ای و هم چنین تاثیرگذاشتن روی افکار عمومی انجام می شود.  
 
نماینده مردم اردستان ادامه داد: بعد از توافقی که بین ایران و گروه 1+5 انجام شد رقابتی بین دولت های اروپایی برای سفر به ایران دیده می شوند تا به آمریکا نشان دهند که در حال تسخیر بازارهای مصرفی ایران هستند.  
 
وی افزود: شاید در سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران بازگشایی سفارت در تهران نیز عملیاتی شود اما این کار هیچ اهمیتی برای ما ندارد، آن ها خودشان سفارتشان را بسته اند و خودشان هم می خواهند آن را بازگشایی کنند.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان خاطر نشان کرد: ایران در جریان های مختلف از قبیل ملی شدن صنعت نفت، سقوط مصدق، توطئه علیه ایران در جنگ تحمیلی و همین طور فتنه 88 ضربه های زیادی از انگلیس خورده است لذا اکنون برای بازگشایی سفارت در تهران مطمئنا هیچ شرط و شروطی را نخواهد پذیرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: بخشایش ، کمیسیون ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار