مدیر عامل آب و فاضلاب البرز خبر داد:

افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه آب شرب کرج به 1500 لیتر در ثانیه

مدیر عامل آب و فاضلاب البرز گفت: بنا بر نیاز استان البرز فاز دوم تصفیه‌خانه کرج با افزایش ظرفیت به هزارو 500 لیتر در ثانیه به بهره‌برداری رسید.

غلامرضا رضایی‌فر مدیر عامل آب و فاضلاب البرز در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: بنا بر نیاز استان فاز دوم تصفیه خانه کرج با  افزایش ظرفیت به هزارو 500 لیتر در ثانیه به بهره‌برداری رسید.

وی در خصوص اعتبار مصرفی برای تکمیل این پروژه گفت: در ابتدا این پروژه با اعتباری در حدود 15 میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده بود که با تلاش و همت مسئولین این سازمان این پروژه با اعتباری در حدود 5 میلیارد تومان به پایان رسید.

مدیر عامل آب و فاضلاب البرز در خصوص کمبود شهر آب کرج تصریح کرد: ما با برداشت،پمپاژ و ذخیره سازی آب از خط انتقال طالقان به تهران تا کنون توانسته این شهر کرج را به یکی از 12 کلان شهر ایران را با وجود کمبود آب شرب مدیریت کنیم.

وی در خصوص برنامه برای عبور از شرایط کمبود آب شرب گفت: برنامه ما برای عبور از شرایط آب به دو قسمت تقسیم می‌شود که در کوتاه مدت حفر چاه جدید، مدیریت و تعدیل فشار و در بلند مدت تخصیص منابع از آب‌های سطحی مد نظر قرار دارد.

رضایی‌فر اذعان داشت: از اوایل سال 93 تا به امروز 22 حلقه چاه جدید حفاری شده که بعضا جایگزین چاه‌ها و منابع آب زیرزمینی شده‌اند که به دلیل کمبود بارندگی و افت سطح آب زیرزمینی از مدار بهره‌برداری خارج می‌شود.

وی در پاین به مشکلات آب منطقه فردیس کرج اشاره و بیان داشت: در برخی از این نقاط این منطقه به دلیل آب رسانی از طرق بخش خصوص به صورت جزیره‌ای عمل شده که ما به دنبال رفع مشکلات آنها هستیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۰۹:۰۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
سلام خدا قوت
آخرین اخبار