نقش کلیدی تاپیکو در پالایشگاه ستاره خلیج فارس/ صدور محصولات و خدمات فنی مهندسی در اولویت

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی گفت: این شرکت فعالیت‌های گسترده‌ای را برای مشارکت سرمایه‌گذاران فراهم کرده به طور حتم با فراهم شدن شرایط پساتحریم‌ شاهد توسعه روزافزون این مجموعه هم خواهیم بود.

 محمد سعیدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه شرکت‌های زیرمجموعه شستا، شرکت‌های توانمندی در عرصه‌های مختلف اقتصادی هستند اظهار داشت: در نخستین نمایشگاه تأمین اجتماعی؛ سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار، بخشی از ظرفیت چشمگیر این شرکت‌ها به نمایش گذاشته و توانمندی‌های شرکت‌های زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی معرفی شد.

وی تصریح کرد: آشنایی شرکت‌های مختلف این خانواده بزرگ با توانمندی‌های یکدیگر و تعامل و هم‌افزایی بیشتر میان آنها به‌طور حتم، موجب تشکیل هلدینگ‌های قدرتمندی می‌شود که آثار درخشان آن را در آینده نه چندان دور مشاهده خواهد شد.

وی در باره ظرفیت‌های هلدینگ‌های زیر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: در این میان شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با حضور موفق در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش کشور، نقش خوبی در اجرای پروژه‌های ملی در این صنعت بزرگ کشور دارد.

سعیدی تأکید کرد: هم‌اکنون شرکت تاپیکو به عنوان یکی از بزرگترین سهامداران پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس نقش بسیار استراتژیکی در اجرای این پروه ملی دارد و این موضوع به خوبی توان بالای این شرکت را نشان می‌دهد.

وی، تاپیکو را یکی از موفق‌ترین هلدینگ‌های سازمان تأمین اجتماعی خواند و گفت: فعالیت‌های گسترده این شرکت و تنوع تمامی این فعالیت‌ها، موقعیت بسیار خوبی را برای این شرکت سرمایه‌گذاری فراهم کرده است که به طور حتم با فراهم شدن شرایط پس از لغو تحریم‌های ظالمانه شاهد توسعه روزافزون این مجموعه هم خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) با بیان اینکه در آینده شاهد برپایی نمایشگاه‌های اختصاصی در کشورهای اروپایی  و برای شرکت‌های بزرگ بین‌المللی ایجاد خواهیم کرد، گفت: به طور حتم حضور تاپیکو با گستره متنوع فعالیت‌های خود و توانایی‌های بالا در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش نفت و پتروشیمی، شرایط خوبی را برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی به کشور و در مراحل بعدی، صدور محصولات و خدمات فنی مهندسی از این شرکت به دیگر نقاط جهان فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار