ضرورت افزایش سرمایه در گردش شهرها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شهریار گفت: افزایش سرمایه در گردش ضرورتی است که با تحقیق آن، شهر و شهروندان از مزایای آن بهره مند خواهند شد و به تبع روند شکوفایی و بالندگی شهر به نحو قابل توجهی تسریع می‌شود.

علی رضا صفرزاده، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: یکی از ضروریات مدیریت شهر افزایش در آمدزایی است و در واقع شهرداری فاقد درآمد، ضعیف خواهد بود.

وی افزود: تقویت سرمایه در گردش، یکی از راه‌کارهای مناسب و اصولی درتقویت در آمدزایی شهرداری‌ها محسوب می‌شود و شهرداری شهریار نیز از این قاعده مستثنی نیست.

صفرزاده گفت: سرمایه گذاران، مولفه‌ای حائز اهمیت در رشد سرمایه در گردش به شمار می‌روند و در واقع بازیگران اصلی در تحقق این امر خطیر محسوب می‌شوند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شهریار عنوان کرد: با تعریف سرمایه در گردش در پروژه‌های برجسته شهری شهریار، می‌توان به توافقات سازنده‌ای نائل شد و از سر ریز این سرمایه‌ها شهر و شهروندان بهره مند خواهند شد.

وی یادآور شد: مسئولان ذیربط در مدیریت شهری شهریار تدابیر بسیاری را پیش بینی کرده‌اند که با استعانت از الطاف الهی در صورت اجرایی شدن آن، بنیه مالی مدیریت شهری از انسجام مطلوب‌تری برخوردار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار