پیچ و خم اداری، مانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهریار گفت: یکی از جدی ترین موانع در راه مشارکت و سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی ، پیچ و خم اداری دستگاه ها است.

پیچ و خم اداری، مانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصیکریم تبارکی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهریار در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: با توجه به محدویت‌های موجود در منابع اعتباری، لزوم ورود بخش خصوصی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های تدوین شده، وجود دارد و از بستر چنین ساز و کاری می توان به اهداف ترسیم شده در حوزه‌های گوناگون اعم  از شهری و اقتصادی رسید.

وی افزود: یکی از پایه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شده و نیاز کشور به شمار می رود مشارکت  و توسعه سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های بومی و درونی کشور است.

تبارکی با اشاره به موانع و پیچیدگی های اداری و سازمانی در مشارکت فعالانه بخش خصوصی، یادآور شد: سازمان‌ها از چارچوب‌های قانونی خاص به خود برخوردارند و چنین پیچیدگی هایی، روند ورود بخش خصوصی را با دشواری مواجه می کند که با تسهیل این روند، می‌توان شکوفایی این شهرستان را در حوزه های گوناگون سرعت بخشید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار