تبریز؛

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی درشهرستان هشترود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان هشترود گفت: وزارت ورزش و معاونت توسعه همگانی برای پر کردن اوقات فراغت آحاد مردم یک دوره جشنواره فرهنگی ورزشی را برگزار می کند .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مقدمی گفت:با توجه به سیاستهای وزارت ورزش در توسعه ورزش همگانی،شهرستان هشترود در 4 منطقه شهر برای خانم ها و در 2 منطقه برای آقایان برنامه های دارت،طناب زنی،باد بادک پرانی،مسابقات آمادگی جسمانی برای بانوان و آقایان،تیراندازی،تیرو کمان،کوه پیمایی بانوان،پیاده روی خانوادگی و ماهیگیری را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

وی هدف از برگزاری این برنامه ها را توسعه و گسترش ورزش در سطح عموم به عنوان سبک زندگی،دست یابی به جامعه سالم و با نشاط،کاهش بیماریها و ناهنجاریها در اجتماع،پر کردن اوقات فراغت با هدف توسعه مهارتهای ذهنی و جسمی و فر آوردن فرصت و مشارکت دادن به همه افراد جامعه در فعالیتهای ورزشی خواند.

مقدمی یاد آور شد:سومین دوره المپیاد ورزشی بانوان استان در رشته های ورزشی دو میدانی،ژیمناستیک،تیر و کمان،بدمینتون،تکواندو،بسکتبال و والیبال بر گزار میشود و شهرستان هشترود با اعزام بانوان ورزشکار به محل مسابقات از برگزاری این المپیاد حمایت میکنند.

وی از مقام آوری ورزشکاران بدمینتون باز و بسکتبالیست تیم زنان هشترود خبر داد و گفت:تیم های دیگر هشترود در زمان مسابقاتشان به شهرهایی که مسابقات در آنجا برگزار میشود اعزام خواهند شد و نتایج آن به مردم اعلام خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان یاد آور شد:به مناسبت آغاز هفته دولت و گرامیداشت شهدای کارمند یک دوره مسابقه باد بادک پرانی با مضمون(هر باد بادک به یاد یک شهید) در محل شهدای گمنام با هدف ترویج فرهنگ شهادت و ورزش دوستی برای اولین بار در هشترود اجرا خواهد شد که به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. 

 انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.