جدال ایران با قهرمان لیگ جهانی در گام نخست

تیم ملی والیبال ایران نخستین دیدار خود در جام واگنر را امروز برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران که به منظور حضور در تورنمنت چهار جانبه واگنر در کشور لهستان به سر می‌برد ، امشب اولین دیدار خود را در این پیکارها برگزار خواهد کرد.

مردان والیبال ایران که خود را آماده حضور در مسابقات جام جهانی والیبال می‌کنند  و در راستای هیمن روند آماده سازی در تورنمنت واگنر لهستان حاضر شده‌اند، از ساعت 20 و 30 به وقت ایران مقابل تیم ملی فرانسه به میدان خواهند رفت. 

تیم ملی فرانسه که موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ جهانی در سال 2015 شده بود، حریف خوبی برای شاگردان کواچ محسوب می‌شود و این دیدار می‌تواند محک خوبی برای آن‌ها باشد. 

میرسعید معروف، سید محمد موسوی، مهدی مهدوی، عادل غلامی، سامان فائزی، محمد حسن صنوبر، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، شهرام محمودی، امیر غفور، عبدالرضا علیزاده، مهدی مرندی و محمد جواد معنوی نژاد بازیکنان اعزامی تیم ایران برای شرکت در جام واگنر هستند.

تیم ملی والیبال کشورمان پس از این دیدار با تیم لهستان دیدار خواهد کرد. 

جام واگنر در کشور لهستان و با حضور چهار تیم ایران، ژاپن، لهستان و فرانسه از تاریخ 31 مرداد ماه تا دوم شهریور پیگیری خواهد شد.

گفتنی است سه تیم از چهار تیم شرکت کننده در این مسابقات، خود را برای حضور در جام جهانی 2015 آماده می کنند.  در واقع تیم های ایران، لهستان و ژاپن کمتر از 20 روز دیگر در جام جهانی با رقبای خود پیکار می کنند و تنها فرانسه که چندی پیش در لیگ جهانی به مقام قهرمانی دست یافت در جام جهانی حضور ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار