از کشته شدن یک سرباز سعودی در جازان تا سقوط بالگرد آپاچی ائتلاف

وزارت کشور عربستان از کشته شدن یک سرباز عضو نیروهای گارد مرزی این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، سخنگوی امنیتی وزارت کشور عربستان شب گذشته از کشته شدن یکی از نیروهای گارد مرزی این کشور خبر داد.

خبرگزاری رسمی عربستان (واس) به نقل از سخنگوی امنیتی وزارت کشور اعلام کرد در پی گلوله باران منطقه جازان در جنوب عربستان از سوی گروه های یمنی، یک نیروی گارد مرزی کشته شد.
از سوی دیگر،  خبرگزاری "د.پ.آ" آلمان به نقل از منابع یمنی اعلام کرد جنگنده های سعودی روز گذشته حملات شدیدی به استان صعده، پایگاه اصلی نیروهای انصارالله در شمال یمن انجام دادند. این خبرگزاری همچنین اعلام کرد جنگنده های سعودی شهر سحار و منطقه مران را بمباران کردند. در پی این حملات، انفجارهای شدیدی در شهر سحار بوقوع پیوست. خبرگزاری آلمان همچنین از کشته شدن 5 نفر از نیروهای هوادار منصور هادی، در پی درگیری با نیروهای انصارالله و هواداران علی عبدالله صالح، رئیس جمهور سابق یمن خبر داد.

خبرگزاری الشرق الاوسط مصر نیز گزارش داد ائتلاف سعودی، روز گذشته با بالگردهای آپاچی، پایگاه های انصارالله و علی عبدالله صالح را در مناطق مختلف شهر مکیراس و منطقه "عقبه ثره" حد فاصل استان ابین و بیضاء بمباران کرد.

خبرگزاری رسمی یمن « سبأ نت » نیز به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد یک فروند بالگرد آپاچی سعودی ها در منطقه یسوف بین دو استان بیضا و ابین سرنگون شد.
سبأنت به نقل از این منبع نظامی افزود این بالگرد در حال پشتیبانی از مزدوران سعودی بود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار