بجنورد؛

خدام حرم رضوی امروز وارد خراسان شمالی می شوند

تنی چند از خدام حرم امن رضوی امروز در قالب برنامه "زیر سایه خورشید" وارد استان می شوند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، دبیر برگزاری جشن های مردمی زیر سایه خورشید در استان گفت: خادمین حامل پرچم متبرک آستان قدس رضوی امروز ، اول شهریور ماه به مدت 4 روز ابتدا وارد شهرستان فاروج شده و در جمع عموم مردم این شهرستان حاضر می شوند و همراه با مردم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا و عیادت از بیماران بیمارستان و نیز دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را در برنامه خواهند داشت.

اصغر لنگری افزود: عصر امروز نیز خدام در شهرستان شیروان حضور می یابند و دیدار با مددجویان زندان این شهر علاوه بر دیدار با خانواده معزز شهدا و دیدار با خانواده عارف شیروانی طبق برنامه انجام می گیرد و پس از آن در محل امامزاده روستای زیارت نشستی با خدام بقاء متبرکه این شهرستان و حضور خدام رضوی برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری علامه امینی بجنورد در ادامه به برنامه روز دوم حضور خدام رضوی در این استان اشاره کرد و گفت: در این روز حضورخدام در شهرستان های جاجرم و گرمه برنامه ریزی شده است.

لنگری اعلام کرد: همزمان با صبح 3 شهریور و روز سوم، حضور خدام در شهر ایور و درق خواهد بود و عصراین روز نیزمردم مانه و سملقان میزبان خدام رضوی خواهند بود.

لنگری در ادامه روز چهارم و همزمان با میلاد سراسر نور ثامن الحجج کاروان خدام رضوی صبح و عصر در شهرستان بجنورد برنامه خواهند داشت در جمع مسجدیان و بسیجیان و همایش روز جهانی مسجد حاضر می شوند .

وی دیدار با مددجویان کانون اصلاح تربیت بجنورد، عیادت از بیماران، و دیدار با خانواده معزز شهدا و بازدید و حضور در مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست اسفراین را از دیگر برنامه ها در نظر گرفته ویژه حضور حدام در دو شهرستان بجنورد و اسفراین اعلام کرد.

وی همچنین اعلام کرد: این برنامه با همکار ی و مشارکت کانون موسی بن جعفر(علیه السلام) فاروج، کانون فرهنگی هنری ذوالفقار شیروان، کانون فرهنگی هنری علامه امینی بجنورد، کانون فرهنگی هنری شهدای سراب گرمه، کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی مانه و سملقان، کانون فرهنگی هنری شهید همت بجنورد و نیز کانون فرهنگی هنری محبان الزهرا(سلام الله علیها) شهرستان اسفراین برگزار می شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.