خسروی: من مثل مهران مدیری هستم

پیشکسوت داوری کشورمان گفت: هیچ کس من را نمی‌خواهد و فقط تیم هنرمندان است که هنوز من را بیرون نکرده است.

علی خسروی در گفت‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: من در تیم هنرمندان حضور دارم و قضیه من مثل مهران مدیری در فیلم مرد هزار چهره شده است که می‌گفت من اشتباهی بودم، چون شریف بزرگ شدم.

من هم سر سفره‌ای بزرگ شدم که حالا هیچ کس مرا نمی‌خواهد و فقط تیم هنرمندان است که من را هنوز بیرون نکرده است.

وی افزود: اسم ایران هر جا که باشد، من هم هستم. خیلی‌ها می‌گویند تو که می‌توانی به خارج از کشور بروی، چرا نمی‌روی؟ ولی من می‌گویم ایران را خیلی دوست دارم و هنوز خیلی بدهکار هستم.

پیشکسوت داوری کشورمان ادامه داد: قضاوت کردن من در بازی ستارگان به تصمیم یاریار بستگی دارد. وی به عنوان مدیر باشگاه هنرمندان زحمات زیادی برای این بازی کشید و امیدوارم این بازی صاحب بیشتری پیدا نکند.

البته من زاپاس محمد فنایی هم نیستم و اگر وی باشد، من قضاوت نمی‌کنم. کسی که فینال جام جهانی را قضاوت کرده باید مجسمه‌اش را بسازند و به نظر من او باید رئیس کمیته داوران باشد. اگر وی این سمت را بگیرد، امنیت را به داوری می‌آورد.

خسروی، بازی با ستارگان را بسیار خوب عنوان کرد و افزود: این که ستارگان فوتبال دنیا به ایران می‌آیند و بازی می‌کنند، عالی است. ایران کشوری است که همیشه امنیت داشته، چه حالا و چه در زمان هشت سال دفاع مقدس هم ما امنیت داشتیم. این ستارگان، سفیران بسیار خوبی هستند تا این موضوع را به جهان اثبات کنند.

فقط نباید از محمدجواد ظریف انتظار داشت که از راه‌های دیپلماسی و سیاسی، ما را به جهان نشان دهد. ما هم باید از راه ورزش به مردم دنیا نشان دهیم که ایرانی‌ها که هستند.

وی افزود: باید سالی یکبار از این مسابقات برگزار شود. هم پرسپولیس و هم استقلال باید از این بازی‌ها برگزار کنند. البته پرسپولیس دو بار این کار را انجام داده و از استقلال جلوتر است.

برگزاری چنین مسابقاتی باعث ارتقای فوتبال و فرهنگ ما می‌شود و تارنماهای خارج از کشور که سعی می‌کنند از ایرانی‌ها چهره خوبی نشان ندهند، خودشان خجالت می‌کشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار