خسروی: اهدای سس، توهین عمدی جامعه به داوری بود

علی خسروی معتقد است که اهدای سس در جلسه‌ی هم اندیشی لیگ، عمدی بوده و با نیت توهین به داوران انجام شده است.

خسروی: اهدای سس، توهین عمدی جامعه به داوری بود
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: یکشنبه 22 شهریور جلسه‌ی هم اندیشی داوران برای بازی‌های لیگ برتر برگزار شد که کمال تعجب در پاپان 150 عدد سس یکبار مصرف به داوران اهدا شد. این اتفاق ناراحتی خیلی از حضار این جلسه را به همراه داشت.

علی‌خسروی نیز این اندام را توهین عمدی به داوری دانسیت و افزود: این کار در کمال بی‌احترامی به داوران انجام شد. ظاهراً کمیته‌ی داوران از این قضیه بی‌خبر بود، دبیر فدراسیون هم اطلاعی نداشته مثل این که دیوید کاپرفیلد به ایران آمده و سس‌ها را هدیه داده است. این اتفاق واقعاً باعث تاسف است که برخی داوران از شهرستان و حتی با هزینه‌ی خودشان به این جلسه‌ی هم اندیشی آمدند و به آنها 150 سس یکبار مصرف هدیه داده شد.

وی درباره‌ی عکس العمل داوران به این اتفاق گفت: پس از اهدای این سس‌ها برخی داوران آن را در سطل زباله ریختن برخی به باغبان‌های اطراف دادن و بعضی دیگر  از خجالت آن را به منزل خود نبردند. آن‌هایی هم که سس‌ها را به منزل بردند همسرانشان دعوایشان کردند که چرا اینقدر سس گرفته‌اند و داوران هم جرأت نکرده‌اند بگویند که آن‌ها را هدیه گرفتند بار هم می‌گویم که این کار قطعاً عمدی بوده است. کسی که این کار را انجام داده، نیتش توهین به داوران بود هر مقامی که بوده چه اسپانسر، چه سازمان لیگ و فدراسیون این کار را با هدف توهین به داوران انجام داده است.

وی در ادامه بیان کرد: من نمی‌گویم که داوران مشکل ندارند اتفاقاً اشکالات آنها زیاد است و من هم یکی از منتقدانشان هستم.
اما این کار توهین بزرگی بود.

خسروی در ادامه از شرایط داوران گفت اظهار کرد: البته من پیش‌بینی این اتفاق را می‌کردم وقتی داور در داخل زمین به جای اینکه فکر آفساید باشد فکر تاکسی و اتوبوس برای چگونه بازگشتنش است این هفته هدایا طبیعی است. در همین هفته‌ گذشته یکی از داوران لیگ دسته‌ی یک با کامیون به شهر خودش برگشته و بعد مسئول داوران کشور می‌گوید من هم برای قضاوت خیلی از بازی‌ها با کامیون سفر می‌کردم. واقعاً متاسفم که چنین فردی را برای این مسئولیت انتخاب می‌کنند.

علی خسروی که از بابت اتفاقات اخیر برای داوران ایران بسیار ناراحت است در ادامه گفت: من 34 سال در فوتبال ایران هستم و تا به چنین توهینی به جامعه‌ی داوری را ندیده بودم مسئولین داوری کشور یا همش در سفر‌اند یا سر کلاس هستند و یا اینکه برای نظارت به کی از شهرستان‌ها رفتند. به ما می‌گویند زیاد انتقاد نکنید ولی ما موظفیم که سوالات مردم پاسخ بدهیم. این جریان اهدای سس به داوران و این توهین بزرگ باید توسط کمیته‌ی اخلاق و کمیته‌ی داوران رسیدگی شود. عامل این بی‌احترامی مستحق مجازات است.

وی درباره‌ی حامی مالی پیراهنان داوران گفت: تقریباً 2 ماه از شروع فصل گذشته که در کی از مسابقات لیگ دسته یک داور اول پیراهنی با حامی مالی امسال برتن داشت. کمک داوران پیراهنی با حامی مالی سال گذشته و داور چهارم پیراهنی با حامی مالی 2 سال پیش در این شرایط باید چه گفت: نه باید خندید نه گریه کرد بی‌تفاوتی بودن بهترین کار است به قول مهران مدیری ما از اول اشتباهی بوده‌ایم و نباید نظر بدهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: خسروی ، داوری ، 22 شهریور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار