از سوی رئیس‌جمهور؛

لایحه الحاق دولت ایران به موافقت‌نامه‌های نیس و لوکارنو تقدیم مجلس شد

رئیس‌جمهور لایحه الحاق ایران به موافقت‌نامه‌های نیس و لوکارنو را برای طی تشریفات قانونی تقدیم مجلس کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقت‌نامه‌های نیس و لوکارنو را برای طی تشریفات قانونی تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.

با توجه به تکالیف مندرج در اسناد بالادستی کشور در خصوص لزوم ایجاد همسویی قوانین و مقررات بخش تجاری کشور با قوانین و مقررات بخش تجاری کشور با قوانین و مقررات اتحادیه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله سازمان تجارت جهانی و آماده‌سازی و توانمندسازی ارکان اقتصادی کشور برای عضویت در سازمان مذکور و نقش طبقه‌بندی بین‌المللی کالاها و خدمات برای اهداف ثبت علایم و طرح های صنعتی در حصول به این امر، لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به موافقت‌نامه‌های نیس و لوکارنو برای طی تشریفات قانونی تقدیم مجلس شد.

در ماده واحده این لایحه آمده است:

به دولت جمهوری اسلامی ایران اجازه داده می‌شود به موافقت‌نامه نیس درباره طبقه‌بندی بین‌المللی کالاها و خدمات برای اهداف ثبت علایم مشتمل بر چهارده ماده و موافقت‌نامه لوکارنو درباره ایجاد طبقه‌بندی بین‌المللی برای طرح‌های صنعتی مشتمل بر پانزده ماده ملحق گردد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور این لایحه را در تاریخ 14/5/1394 برای طی تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار