در جلسه نمایندگان ملت با گودرزی و کفاشیان چه گذشت؟

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر امروز با دعوت از وزیر ورزش و جوانان و علی کفاشیان مسائل فوتبال را بررسی کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشکاه خبرنگاران جوان ، در  جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال و مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال کشور به همراه نصراله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و عزیزی خادم عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با نمایندگان استان آذربایجان شرقی و بیژن نوباوه رئیس ورزش کمیسیون فرهنگی مجلس دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست درخصوص اتفاقات فوتبال از جمله حوادث ورزشگاه تبریز در دیدار پایانی لیگ چهاردهم بین تیم‌های نفت تهران و تراکتورسازی تبریز بحث و بررسی شد.

ضمن اینکه در حاشیه این جلسه، بیژن نوباوه نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس به خبرنگار ما گفت: محور اصلی جلسه در مورد تعامل وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال بود که می‌بایستی برخی مسائل روشن شود چراکه فدراسیون طبق قوانین جوابگوی وزارت ورزش نیست اما وزیر محترم موظف است به نمایندگان مردم در خصوص اتفاقات ورزش پاسخ دهد .

وی در ادامه گفت: این نشست بنابر درخواست نمایندگان استان آذربایجان شرقی بود و اتفاقات تراکتورسازی و نفت تهران را در حضور مسئولان و البته با جضور رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز بررسی کردیم .

نوباوه افزود: مشکلات و موارد کلانی از اختلاف‌های موجود بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال مطرح شد.

اما در حال خاضر به دلیل اینکه مسائل فوق به نفع جامعه فوتبال تصمیمی برای رسانه‌ای شدن آن نگرفتتیم .

وی گفت: قوانین فوتبال به شکلی است که فدراسیون مربوطه نیاز به پاسخگویی به وزارت ورزش و جوانان که بالاترین مرجع در کشور است ندارد و در طرف مقابل وزیر محترم ورزش می‌بایستی در مورد اتفاقات ورزش به نمایندگان مجلس شورای اسلامی توضیح و در مورد اقدامات و حوادث پاسخگو باشد و این باعث شده موضوعات قابل بحث زیادی مطرح شود.

نوباوه در پایان با اشاره به جمع‌بندی جلسه فوق خاطرنشان کرد: باید تمهیداتی انجام شود و با تشکیل یک کمیته تخصصی در کمیسیون فرهنگی شرایطی را فراهم کنیم که فوتبال ما را تهدید نکند اما مجموع فدراسیون فوتبال نیز در قبال عملکردشان پاسخگوی مجلس شورای اسلامی باشند و طبیعی است که این چنین جلسات و نشست‌ها در آینده نیز رخ خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار