زادمهر: حمایت قاطعانه‌ای از برانکو خواهیم داشت

عضو هیأت مدیره و کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: همه حمایت قاطعانه‌مان را از برانکو اعلام کردیم و قصد داریم از این مربی حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد زادمهر در ادامه عنوان کرد: همه بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در این چند بازی تلاش‌شان را کردند. همچنین هواداران و کارشناسان فوتبال مشاهده کردند که پرسپولیس با بدشانسی و داوری نتوانسته، نتایج لازم را کسب کند.

وی تصریح کرد: ما به داور بازی احترام می‌گذاریم، به هر حال ما متوجه شدیم که از این به بعد باید بهتر بازی کنیم و  10 موقعیت گلزنی ایجاد کرده تا بتوانیم گل بزنیم.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: سرمربی پرسپولیس می‌داند که همه اعضای کمیته فنی کار بلد هستند و مشکلات را می‌دانند.

زادمهر عنوان کرد: ما در بازی‌های لیگ برتر و جام شهدا شرکت می‌کنیم و قرار نیست که از لیگ کناره‌گیری کنیم. هواداران ما شعورشان زیاد است. مشکلات کلی در سطح فوتبال‌مان است اما آرامش در سطح تیم حاکم است.

عضو کمیته فنی بیان کرد: ما توانایی لازم برای خروج از بحران را داریم. تیم ما جوان است و به تدریج تیم به شرایط ایده‌آلش بازمی‌گردد.

وی اظهار کرد: ما درخواستی برای بخشش محرومیت بنگر به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دادیم. با توجه به این که داور مسابقه هم محروم نشده است، از مسئولان می‌خواهیم که محرومیت بنگر را تعلیق کنند. بنگر بازیکن باتعصب پرسپولیس است. وی بدنش را در مقابل توپ قرار داد و نباید اخراج می‌شد.

زادمهر عنوان کرد: برای این که تیم از پرسپولیس از بحران خارج شود در آینده روان‌شناسانی با صلاحدید برانکو به تیم اضافه می‌شوند تا تیم نتیجه بگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برانکو هم نظراتش را در این جلسه ارائه داد. صحنه‌هایی از بازی را با خود برانکو مرور کردیم. اختلاف امتیاز ما با تیم‌های بالای جدول 9، 10 امتیاز است که ما می‌توانیم تا پایان فصل این اختلاف امتیاز را جبران کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.