شرایط فولادی‌ها قبل از بازی با پرسپولیس

تیم فولاد خوزستان خود را برای بازی حساس سه شنبه سوم شهریور مقابل پرسپولیس آماده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فولادی‌ها که در چهار بازی گذشته نتایج مناسبی کسب نکرده‌اند، تمرینات خود برای بازی مقابل پرسپولیس را از امروز پیگیری می‌کنند به درخواست اسکوچیچ تمرین‌های امروز و فردای این تیم با کنترل کامل روی رفت و آمد افراد به محل تمرین انجام می‌شود دلیل درخواست سرمربی کروات این تیم لو نرفتن تاکتیک‌های فنی فولادی ها قبل از بازی با پرسپولیس است همچنین با دستور اسکوچیچ با وجود تعطیلی تمرینات فولادی‌ها، دروازه‌بانان این تیم زیر نظر مربی دروازه‌بانان تمرین اختصاصی انجام دادند.

 سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است که در روز سه شنبه دمای هوا حدود 48 درجه باشد اما با توجه به محصور بودن ورزشگاه دما به بالای 50 درجه می‌رسد که بازی در چنین شرایطی برای سلامت بازیکنان بسیار خطرناک است.

 فولاد خوزستان در حال به دست آوردن یک رکورد تاریخی برابر پرسپولیس است فولادی‌ها در چهار بازی گذشته در لیگ و جام حذفی 4 بار پیاپی مقابل پرسپولیس به پیروزی رسیده‌اند و اگر بتوانند در بازی سه شنبه مقابل سرخ‌پوشان تهرانی به برتری برسند علاوه بر بهبود شرایط خود در جدول صاحب یک رکورد تاریخی مقابل این تیم می‌شوند.

 فولادی‌ها در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر سه شنبه سوم شهریور از ساعت 19:05 در ورزشگاه غدیر میزبان پرسپولیس خواهند بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار