بدشانسی گریبانگیر ذوب آهن شد

پزشک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان معتقد است بدشانسی باعث مصدومیت بازیکنان این تیم شده است.

امیرحسین شریفیان پور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره مصدومیت‌های متعدد بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بیان کرد: متاسفانه تیم دچار بحران ناخواسته ای شده است و فکر می کنم ذوب آهن کمی بدشانسی آورده و ما باید تلاش بیشتری کنیم تا بازیکنان مصدوم را آماده کنیم. 
 
وی در ادامه افزود: ذوب آهن از تیم‌هایی است که مرحله بدنسازی خود را انجام داده است و بدشانسی باعث این مصدومیت‌ها را برای بازیکنان به همراه داشته است. 
 
پزشک تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت قاسم حدادی فر ابراز کرد: حدادی فر دوران نقاهت خود را سپری می کند و در این هفته تصمیم خود را برای جراحی وی می گیریم، ما سعی می کنیم تا جایی که امکان دارد حدادی فر را جراحی نکنیم و وی را از آسیب‌های پس از عمل دور کنیم حدادی فر در ناحیه پاشنه پا دچار التهاب شده است و شاید بتوان بدون جراحی وی را به میادین باز گرداند. 
 
وی افزود: علی همام از ناحیه دنده دچار مشکل شده است و  احتمالا به بازی روز چهارشنبه نخواهد رسید مهرداد قنبری و هادی محمدی مشکل خاصی ندارد و با تمرینات فیزیوتراپی می توانند برای بازی آماده شوند. 
 
شریفیان پور در پایان خاطر نشان کرد: برخی رسانه‌ها گمانه زنی‌های زیادی در خصوص مصدومیت بازیکنان ذوب آهن انجام داده‌اند اما معتقدم مصدومیت برای هر بازیکنی پیش می‌آید و باید با گذراندن دوره درمان به میادین باز گردند. 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار