رودهن؛

اقتصاد مقاومتی، سیاست عمرانی و اقتصادی دولت تدبیر و امید

فرماندار شمیرانات گفت: دولت تدبیر و امید در راستای رفع مشکلات کشور، سیاست اقتصادمقاومتی را در دستور کار خود قرار داده است .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، عزت الله خان محمدی در آغاز هفته دولت گفت: شهید رجایی و شهید باهنر از گنجینه های انقلاب اسلامی ایران بودند که استکبار جهانی این مهره های ارزشی نظام جمهوری اسلامی ایران را با سیاست ترور از بین برد.

فرماندار شمیرانات در ادامه این مطلب تصریح کرد: سیاست های دولت یازدهم بر مبنای اعتدال و جلوگیری از افراط و تفریط است و اعتدال ارزشی اخلاقی می باشد که دولت با شعار تدبیر و رفتار عاقلانه ، فضای آرامی را در جامعه حاکم کرده است

خان محمدی با تاکید بر اینکه سیاست های عمرانی دولت تدبیر و امید بر مبنای سیاست ابلاغی مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی است اضافه کرد: سیاست اقتصاد مقاومتی دوای درد مشکلات اقتصادی ایران اسلامی است .

فرماندار شمیرانات در خاتمه اظهار داشت: افزایش بودجه های عمرانی با توجه به درآمدهای کشوری و استفاده از ارزش افزوده و مشارکت مردم اساس کار دولت است و و ساماندهی پروژه های تاثیرگذار را نیز در این راستا در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.