پورغلامی: اتفاقات داوری، نگاه‌ها را مشکوک می‌کند

مربی تیم فوتبال سایپای تهران گفت: اتفاقات داوری در برخی ار بازی‌ها مشکو بوده و نگاه تیم‌ها را به سمت و سویی می‌برد.

پورغلامی: اتفاقات داوری، نگاه‌ها را مشکوک می‌کند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد پورغلامی در نشست خبری دیدار سایپا و سپاهان اظهار کرد : با تیمی بازی داریم که در صدر جدول قرار گرفته و در فصل گذشته قهرمانی لیگ را به دست آورده است . بازیکنان سپاهان به خوبی در زمین پخش کرده و در بحث مالکیت توپ عملکرد قابل توجهی دارند.

وی افزود : البته سایپا نیز فوتبال هجومی را به صورت زیبایی انجام داده و در جریان بازی موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریفان ایجاد می‌کند.

پورغلامی درباره اعتراضات گسترده به داوران در چند هفته گذشته لیگ برتر بیان کرد: سایپا در این فصل زیاد به داوری اعتراض نداشته است و به نظر من باشگاه‌های لیگ برتر باید دور هم جمع شده و با ارزیابی عملکرد داوران و اشتباهات آن‌ها راهکارهایی مناسب برای کاهش مشکلات ارائه دهند.

وی افزود: برخی مواقع اتفاقات داوری نگاه‌ها را به سمت‌ و سویی می‌برد. مربیان لیگ باید آمار‌های گذشته را مطالعه کرده و برخی از مسائل را به یاد آورند .

تیم سایپا سال گذشته بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری دد ولی با بت این اشتباهات کوچک‌ترین فشاری به آن‌ها وارد نکرد. به هر حال مسئولان کمیته انضباطی داوران باید برای این وضعیت چاره‌ای بیندیشند.

مربی تیم فوتبال سایپا در خصوص غیبت جواد نکونام در نیمه اول دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: نکونام جزء گزینه‌های اول لیست خرید سایپا در فصل جاری بوده و حضور وی در تیم ما غنیمتی است . برای 2نیمه دیدار مقابل استقلال خوزستان برنامه‌های ویژه‌ای داشتیم و استفاده از این بازیکن در نیمه دوم جزء همین برنامه‌ها بود.

پورغلامی در مورد تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر پس از برگزاری هفته پنجم بیان کرد : متأسفانه لیگ پس از این هفته به فاصله 20روز تعطیل می‌شود . امیدوارم به همان شکلی که سازمان لیگ برنامه داده بازی‌ها پیگیری شود و تعطیلات بیشتر نشود .تغییرات در برنامه رقابت‌های به لیگ ضربه می‌زند.

وی درباره نفرات غیب سایپا در دیدار مقابل سپاهان گفت: وحید محمدزاده را به دلیل محرومیت و علی شجاعی را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار