پاسخگویی جلالی در اتاق فکر سایپا

مجید جلالی با حضور در اتاق فکر باشگاه سایپا پاسخگوی نتایج این تیم در لیگ برتر خواهد بود.

پاسخگویی جلالی در اتاق فکر سایپابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز نخستین جلسه اتاق فکر باشگاه سایپا با حضور بیت اله رضایی مدیرعامل این باشگاه، سعید فائقی، داریوش مصطفوی، حمیدرضا صدر، محمد مومنی، محمد فنایی و فتحی تشکیل می شود و قرار است در آن درباره عملکرد تیم فوتبال سایپا در فصل جاری لیگ برتر و همچنین تیم های پایه این باشگاه بحث و بررسی شود.
 
پیش از این عدم حضور یکی از اعضای کادر فنی تیم فوتبال بزرگسالان سایپا در جلسه مذکور منجر به ایجاد شبهاتی در خصوص تغییر کادر فنی این تیم شده بود ولی طبق گفته منابع نزدیک به نارنجی پوشان مجید جلالی در این جلسه شرکت داشته و پاسخگوی این اتاق فکر درباره نتایج کسب شده در پنج هفته گذشته لیگ برتر خواهد شد، ضمن این که قرار است در  جلسه راهکارهایی برای بهبود نتایج تیم برای ادامه رقابتهای لیگ برتر ارائه شود.
 
نخستین تمرین نارنجی پوشان لیگ برتر پس از سه روز استراحت عصر شنبه در ورزشگاه سازه گستر برگزار شد در این تمرین مهدی ترابی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان و علی شجاعی به علت مصدومیت حضور نداشتند.
 
ماهان رحمانی ملی پوش امید تیم فوتبال سایپا که قرار است همراه با سایر ملی پوشان برای شرکت در اردوی تیم المپیک ایران به هلند سفر کند، در تمرین نارنجی پوشان شرکت کرد، این در حالی است که اعضای تیم امید باید عصر شنبه خود را به کادر فنی تیم امید در هتل المپیک معرفی می کردند.
 
تمرینات تیم فوتبال سایپا برای برگزاری دیدار جام حذفی در روز 19 شهریور پیگیری می شود و قرار است نارنجی پوشان در این مدت یک دیدار دوستانه نیز برگزار کنند.
 
دیدار بعدی خودروسازان در لیگ برتر مقابل پرسپولیس به اوج برگشته است و سومین شکست متوالی سایپا می توانند کادر فنی این تیم را با تغییراتی مواجه کند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: سایپا ، جلالی ، رقابتها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار