سرپرست سایپا به لیگ بازگشت

اصغر حاجیلو سرپرست تیم فوتبال سایپا پس از طی کردن دوران نقاهت از دیدار مقابل سپاهان روی نیمکت نارنجی‌پوشان می‌نشیند.

سرپرست سایپا به لیگ بازگشت

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، اصغر حاجیلو سرپرست تیم ف.تبال سایپا که به دلیل عارضه قلبی در دیدارهفته گذشته نارنجی‌پوشان مقال استقلال خوزستان غیبت داشت پس از طی کردن دوران نقاهت از بازی برابر سپاهان روی نیمکت سایپا می‌نشیند.

سایپا در دیدار با سپاهان در غیاب 2بازیکن خود به میدان رفت.

علی شجاعی به دلیل مصدومیت و وحید محمد‌زاده به خاطر دریافت کارت قرمز مقابل استقلال خوزستان دیدار این هفته سایپا را از دست دادند.

اردوی تیم فوتبال سایپا تهران برای دیدار مقابل صدرنشین لیگ برتر عصر امروز در هتل آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

آخرین تمرین نارنجی‌پوشان برای تقابل با سپاهان از ساعت 30/17امروز در استادیوم سازه‌گستر ورزشگاه اختصاصی این تیم برگزار خواهد شد.

در چند روز اخیر مسئولان باشگاه سایپا به دنبال اظهارات عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان پس از دیدار هفته گذشته 2تیم قصد شکایت از این مربی را دارند که فربد بقایی مدیر رسانه‌ای نارنجی‌پوشان این موضوع را تکذیب و اعلام کرد وقوع چنین اتفاقاتی طبیعی است و زیاد نباید به آن پرداخت.

تیم فوتبال سایپا در صورت پیروزی برابر سپاهان به یک قدمی صدر جدول رسیده و با خیالی آسوده در تعطیلات لیگ برای ادامه این مسابقه تمرین خواهد کرد.

گفته می‌شود نارنجی‌پوشان در تعطیلات لیگ به دلیل کمبود منابع مالی تمرینات خود را در تهران پیگیری کرده و قصد برپایی اردو در خارج از این شهر را ندارند.

مجید جلالی سرمربی سایپا پس از دیدار مقابل سپاهان تمرینات نارنجی‌پوشان را به مدت 3روز تعطیل کرده و دور جدید تمرینات این تیم از شنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام /
برچسب ها: سایپا ، حاجیلو ، محمد زاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار