محمدزاده:

کی روش شکایت کند استقبال می کنم/ با مدرک ثابت می کنم کی روش پول گرفته است

رئیس مستعفی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص شکایت کی روش گفت: من از این موضوع استقلال می کنم چرا که حقایق مشخص می شود.

علی اکبر محمدزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: از شکایت کی روش به دادگاه هفته پیش اطلاع پیدا کردم، به هر حال من از شکایت کی روش استقلال می کنم چرا که با ارائه استناد و مدارک به دادگاه مشخص می شود که کی روش به میزان پول از اسپانسر تیم ملی اخذ کرده است. 
 
محمدزاده در ادامه عنوان کرد: با وجود پیشنهاد برخی از دوستان نسبت به ارائه مدارک به قوه قضائیه، طرح این موضوع را در دادگاه صلاح ندانستیم چرا که مسائل فوتبال نباید در خارج از فوتبال رسیدگی شود. 
 
وی تصریح کرد: با این وجود موقعی که خبر شکایت کی روش به دادگاه را شنیدم خیلی خوشحال شدم و از این موضوع استقبال کردم چرا که چاره ای جز افشاء مدارک ندارم. 
 
رئیس مستعفی کمیته اخلاق فوتبال گفت: ما تصویر چکی که نماینده کی روش از طرف وی از بانک وصول کرده را داریم به هر حال کی روش مبلغ یکصدهزار دلار از نماینده آل اشپورت گرفته است، ما برای اینکه مسئله حادتر نشود اسمی از نماینده کی روش نبردیم. 
 
وی در ادامه عنوان کرد: متاسفانه شرکت آل اشپورت از روی اجبار و ناچاری و برای اینکه مورد اتهام بی جا کی روش قرار بگیرد، به نماینده خاورمیان‌‌اش اجازه واریز پول به حساب کی روش را می دهد. 
 
وی درباره اینکه کفاشیان گفته که مبلغ دریافتی توسط کی روش در همه جای دنیا مرسوم است، تصریح کرد: اگر دریافت این پول قانونی و درست بود چرا پنهان کاری می کردند، مسئولان فدراسیون فوتبال به ما اجازه نمی‌دادند که پرونده کی روش را رسیدگی کنیم و حتی مدارک را با تعلل به ما می دادند. 
 
محمدزاده تصریح کرد:مگر کی روش تافته جدابافته است که هر کاری بتواند در تیم ملی انجام دهد یا ما فوق قانون کشور عمل کند. 
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال با شکایت کی روش به دادگاه خیلی مسائل روشن و حقانیت کمیته اخلاق اثبات می شود. 
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.