دوری چند هفته ای هافبک جوان سایپا

علی شجاعی هافبک تیم ملی جوانان و سایپا به دلیل مصدومیت کتف چند هفته ای از میادین دور می ماند.

دوری چند هفته ای هافبک جوان سایپابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی شجاعی هافبک تیم فوتبال سایپا تهران که به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف چند هفته ابتدای لیگ برتر را از دست داده به دنبال تداوم این آسیب دیدگی چند دیدار آینده نارنجی پوشان را نیز از دست خواهد داد.

سایپا از ساعت 17 امروز در ورزشگاه اختصاصی راه‌آهن مهمان شاگردان فرهاد کاظمی خواهد بود و احتمال دارد این بازی آخرین دیدار تدارکاتی نارنجی پوشان قبل از شروع جام حذفی و هفته ششم لیگ برتر باشد.

مهدی ترابی به دلیل همراهی تیم ملی بزرگسالان و باقرنیازی به جهت حضور در اردوی هلند تیم ملی امید در این دیدار غایب خواهند بود ولی سایر بازیکنان سایپا در این بازی شرکت خواهند کرد.

تمرینات تیم فوتبال سایپا پس از این دیدار در روز جمعه پیگیری می شود . و نارنجی پوشان در این روز با تشخیص مجید جلالی به ریکاوری می‌پردازند.

نارنجی پوشان 20 مرداد در ورزشگاه دستگردی تهران در چارچوب رقابت های جام حذفی میزبان تیم فوتبال بازرگانی وشتانی آمل خواهند بود.

مجید جلالی دست یابی به قهرمانی جام حذفی را یکی از اهداف این فصل نارنجی پوشان دانسته و قصد دارد با تمرکز روی تمرینات این تیم در هفته آینده از خلق شگفتی در جام حذفی خود‌داری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار