نحوه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان اعلام شد

اطلاعیه سازمان سنجش درباره پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دوره‌های دکتری و کارشناسی ارشد منتشر شد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: دانشگاه و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی بر اساس ابلاغیه‌ای شماره 21.96474 مورخ 24 مرداد ماه وزارت علوم و فناوری می‌توانند به طور مستقیم بر اساس فراخوان خاص دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مربوط از سال تحصیلی 94-95 بر اساس آیین نامه مصوب برای هر یک از دوره‌های دکتری و کارشناسی ارشد نسبت به پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان اقدام نمایند. 
 
وی افزود: اطلاعیه‌ای سازمان سنجش درباره پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دوره تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد در دانشگاه و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی در سال تحصیلی 94-95 در روز یکشنبه اول شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش دیروز دوم شهریور ماه نیز منتشر شده و در روز دوشنبه نهم شهریور ماه هفته آینده منتشر خواهد شد. 
 
توکلی در ادامه گفت: متقاضیان می‌بایست از طریق فراخوان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در تاریخ مقرر که توسط دانشگاه‌ها و موسسات پذیرنده اعلام می‌شوند برای اخذ پذیرش تا 31 شهریور ماه اقدام نمایند. 
 
وی در پایان گفت: کلیه متقاضیان لازم است جهت کسب هر گونه اطلاعات در خصوص پذیرش به سایت دانشگاه‌ها و موسسات پذیرنده مراجعه کنند و در صورت عدم اطلاع رسانی از طریق سایت اینترنتی دانشگاه می‌توانند مستقیما به دانشگاه و موسسات پذیرنده مراجعه نمایند. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۱۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
تو رو خدا راجب کنکور سراسری خبر جدید بزارید
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۰:۳۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
خواهشا امروز راجب این نتایج نهایی کنکور سراسری پیگیری کنید
خبر شو بزارید
طبق سال گذشته دیروز باید اعلام میشد
حداقل شما پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
تو رو خدا برید از این سازمان سنجش بپرسید
پس نتایج نهایی کنکور سراسری چی شد
باید دیروز میومد
Iran (Islamic Republic of)
عسل
۰۹:۱۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
3شهریور شد از این اقای توکلی بپرسید
باید دیروز اعلام میکرد نتایج نهایی کنکور سراسری رو
پس چی شد؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United States of America
داود
۱۰:۱۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
خانم عسل.شما تازه 2 ماه و نیمه کنکور دادی.ما که کارشناسی ارشد شرکت کردیم و 7 ماه از کنکورمون گذشته و تازه سنجش دیروز میگه دهه اول شهریور اگه وقت کردیم یه روزیش نتیجه میاد !!! و یه اطلاع رسانی درست نمیکنه چی باید بگیم؟؟؟ 7 ماه انتظار چیز کمی نیست
آخرین اخبار