نتایج کنکور کارشناسی ارشد دوشنبه آینده منتشر می‌شود

فهرست اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ در روز دوشنبه ۹ شهریورماه بر روی سای سازمان سنجش قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش افزود: فهرست اسامی به عنوان پذیرفته شدگان نهایی دوشنبه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام می شود و پذیرفته شدگان باید به شرایط و ضوابط اطلاعیه ثبت نام که بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود توجه کنند.

وی افزود: مدارک لازم برای ثبت نام در اطلاعیه ثبت نام اعلام می شود و پذیرفته شدگان باید برای این منظور به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: در صورت عدم اعلام تاریخ مشخص برای ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۴ قبول شدگان می توانند در روزهای شنبه ۱۴، یکشنبه ۱۵ و دوشنبه ۱۶ شهریورماه به دانشگاه ها مراجعه کنند.

به گزارش مهر، آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ با رقابت ۶۵۵هزار و ۶۷۹ داوطلب در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه برگزار شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
از کنکور وزارت بهداشت خبری نگرفتین?؟؟؟؟؟؟؟
سه تا شماره تماس گذاشتن ولی اصلا بوق هم نمیخوره....‌واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۷:۱۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
هنوز که هنوزه خبرى از اعلام نتايج ارشد گروه هاى پزشکى نيست. در صورتى که طبق اعلام قبلى قرار بر اين بود که نتايج نهايى 4شهريور اعلام شود....
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۸:۴۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
لطفا با آقای پورکاظمی رئیس سنجش پزشکی هم مصاحبه کنید تا در مورد اعلام نتایج ارشد پزشکی(وزارت بهداشت) هم تاریخ اعلام کنه.چون طبق قرار قبلی 4 شهریور یعنی فردا باید نتایج اعلام بشه ولی مثل اینکه خبری نیست و هیچ اطلاعیه ای هم نزدن.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
خواهشا خبری هم از نتایج ارشد وزارت بهداشت بگیرین ممنون میشیم واقعا
آخرین اخبار