میلاد امام رضا(ع) در فرهنگسرای زیارت

غرفه‌های فرهنگی و هنری به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در سراسر شهر بر پا می‌شود.

علی قربانی رئیس خانه فرهنگ سلام و مسئول فرهنگسرای زیارت در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: همزمان با میلاد امام رضا (ع) 16 غرفه در میدان هفت حوض برپا می‌شود که محوریت همه آنها امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) می‌باشند.

وی با اشاره به اینکه غرفه‌ها با عنوان فرهنگسرای زیارت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود افزود: در این فرهنگسرا غرفه‌های گوناگونی مثل غرفه طب‌الرضا، غرفه عکس یادگاری و غرفه طراحی در نظر گرفته شده که در آن استاد همراه با هنرجوها روی بودم و با تکنیک آبرنگ و گواش به نقاشی و طراحی با موضوع امام رضا (ع) می‌پردازند.

وی اظهار کرد: یکی از غرفه‌ها مخصوص محصولات فرهنگی است و کتاب ها و سی‌دی‌های با محوریت امام هشتم عرضه و برای فروش گذاشته می‌شود. همچنین غرفه‌ نقاشی کودک و قرآن بخوانید و جایزه بگیرید هم از بخش های جالب این برنامه است.

قربانی گفت: هدف از برگزاری این فرهنگسرا شناسایی شخصیت والای امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است که افراد هر چه بیشتر با سیره این بزرگواران آشنا گشته و از آنان الگو برداری کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بحث دیگری که در این طرح به آن توجه کردیم ارزش والای کانون خانواده است و غرفه‌ای با عنوان «رافت کریمانه» در نظر گرفتیم تا زن و شوهرهایی که در آستانه جدایی هستند با شرکت در آن و بهره‌گیری از مشاوره ها تجدید نظر کنند و با تاسی از ائمه اطهار به زندگی مشترک ادامه دهند.

گفتنی است؛ این فرهنگسرا در روزهای سه‌شنبه ساعت 17 تا 20 و چهارشنبه ساعت 9 تا 13 میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.