با هم در «به سوی زندگی»

نمایشگاه گرافیک - تصویرسازی مرجان میرزایی در فرهنگسرای ملل برگزار شد.

مرجان میرزایی، هنرمند گرافیست در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «به سوی زندگی» یک نمایشگاه گرافیک – تصویرسازی است یعنی تلفیقی از نقاشی و گرافیک.

وی افزود: 30 تابلو با نماد ماهی در نمایشگاه من به دیوار آویخته شده که در همه آن‌ها می‌توان نماد حرکت، تلاش و پویایی را مشاهده کرد.

این هنرمند اظهار داشت: من با علاقه‌ای که به ژانور تخیلی و تصویرگری در حیطه فراواقعی داشتم این هنر را دنبال کرده حاصل تلاش یک ساله‌ام را در این نمایشگاه در معرض دید عموم می‌گذارم.

وی افزود: تکنیک مورد استفاده در خلق تابلوها آکریلیک و بیس‌ کارهایم شیرقهوه بوده است.

میرزایی خاطرنشان کرد: بعد مالی برای من اصلاً مطرح نیست و دلیل برپایی نمایشگاه یک رزومه خوب و قوی است.

این هنرمند با اشاره به اینکه این اولین نمایشگاه انفرادی وی است، ادامه داد: همه چیز هنگام خلق اثر و اجرا دگرگون می‌شود و کار نهایی یک گرافیست خیلی و تنها با اتدهای اولیه بسیار متفاوت است. در واقع سیری که باید طی شود تا حدی در دست هنرمند نیست و آن‌چه موجب پیدایش اثر می‌شود بیشتر وابسته به طرز فکر، اندیشه و قدرت خمیر ناخودآگاه فرد است.

وی گفت: هر کسی به راحتی بسمت تصویرگری نمی‌رود چون این رشته تخیلی و خلاقیت بالایی را می‌طلبد تصویرگر همزمان در دو دنیا زندگی می‌کند، یکی دنیای همه آدم‌ها و دیگری دنیای ناشناخته‌ای که مختص خود تصویرگر است.

گفتنی است؛ این نمایشگاه از 1 تا 6 شهریور در فرهنگسرای ملل میزبان علاقمندان است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار