«حسی رنگارنگ» در دل نگارخانه احسان

آثار هنری مهسا علیزاده در نگارخانه احسان به نمایش درآمده است.

مهسا علیزاده خالق آثار نمایشگاه «حسی رنگارنگ» در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در این نمایشگاه بیشتر روی رنگ‌های شاد تاکید کردم و با بهره گیری از رنگ‌های زنده، حس هیجان و شادی را به مخاطب القا نمودم. 

وی افزود: 2 سال است که برای خلق و تهیه آثار این نمایشگاه زحمت کشیده و زمان گذاشته‌ام و تا جایی که امکان داشت از دنیای سیاه وسفیدی که بیشتر آدم‌ها را درگیر خود کرده فاصله گرفتم. 

وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه 17 اثر را ارایئه کردم که بیشتر آنها در سبک رئال و تعدادی هم در سبک کوبیسم کار شده است. 

این هنرمند اظهار کرد: با توجه به اینکه دست هنرمند در سبک کلاژ بازتر است با استفاده از مقواهای رنگی آبرنگ و مداد رنگی آثاری با سبک جدید خلق کردم که خوشبختانه مخاطبان عام که در روزمرگی‌شان شاید کمترین توجهی به هنر ندارند نیز با آن ارتباط بر قرار کردند. 

علیزاده با اشاره به اینکه «حسی رنگارنگ» اولین نمایشگاه انفرادی وی است افزود: هیچ‌گاه دنبال این نبودم که فقط خودم کارهایم را ببینم وهمیشه اگر انتقادی هم بود از جانب مردم با کمال میل می‌پذیرفتم ودر این نمایشگاه نیز همین شیوه را پیش گرفتم به این ترتیب که آثارم را در معرض دید مخاطب قرار دادم و از نظرات آنها استقبال کردم. 

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 28 مرداد ماه در نگارخانه احسان میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار