نقاشی‌های رنگ و روغن در فرهنگسرای ملل

نمایشگاه نقاشی رنگ روغن لیلا حق‌دوست در فرهنگسرای ملل میزبان علاقمندان است.

لیلا حق دوست نقاش در خصوص این نمایشگاه رنگ روغن به خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در این نمایشگاه بیشتر سبک امپرسیونیسم را دنبال کردم و بر اساس سبک‌شناشی که گذراندم از سبک کلاسیک و رئال شروع کرده تا به امپرسیونیسم رسیدم.

وی افزود: 30 اثر از سایزهای کوچک 18×20 تا 70×100 در این نمایشگاه با تکنیک رنگ روغن کار شده است.

این نقاش اظهار داشت: 2 تا از تابلوهایم متعلق به سال 1380 و ما‌بقی را در دهه 90 کار کردم. من نقاشی را به صورت خودجوش از سال 80 شروع کردم و بعدها جذب هنرستان کمال الملک شده و تکنیک‌ها و سبک‌ها را به صورت آکادمیک آموختم.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بیشتر می‌خواستم خودم را محک بزنم چرا که من همیشه برای دلم سراغ بوم می‌رفتم و به نوعی نقاشی برایم به معنای تخلیه روانی بود بنابراین تا برگزاری این نمایشگاه سطح کارها را نسبت به وضعیت هنری جامعه سنجیدم و برای نمایشگاه‌های بعدی تجربه خوبی کسب کردم.

وی با اشاره به اینکه این اولین نمایشگاه انفراد اوست گفت: خوشبختانه از خواندن نظرات در دفتر نظرخواهی نمایشگاه دریافتم که مخاطبان با آثارم ارتباط گرفته و بسیار راضی بودند. یکی از اساتید دانشگاه تهران نیز با تایید کارهایم اظهار امیدواری کرد و هم چنین یک استاد خوشنویسی با خرید یکی از تابلوها به بازدید از نمایشگاه پرداخت.

گفتنی است؛ این نمایشگاه رنگ روغن در فرهنگسرای ملل تا 31 مرداد ماه میزبان علاقمندان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار