بسته اینستاگردی (45)

از عکس نیوشا ضیغمی در صحن امام رضا تا موج پیام های تسلیت برای بیتو

بسته اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر رو کرده است و گلچینی از آنها را در یک بسته قرار داده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.

امروز صفحات مسئولین و هنرمندان پر از پیام های تبریک و تسلیت بود، تبریک به مناسبت ولادت امام رضا (ع) و تسلیت به علت درگذشت ناگهانی بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام ایران و جهان؛ که گلچینی از این پیام ها را در ابتدای بسته آماده کرده ایم.

علیرضا دبیر به مناسبت سالروز ولادت امام رضا (ع) عکس دست به سینه خود در صحن حرم امام رضا را به اشتران گذاشت.

بسته اینستاگردی

گذاشت دست به سینه؛ سلام سوی حرم
رسید تا فلکه آب و روبروی حرم
لب زمین دو چشمش دوباره باران خورد
در آستانه دریا گرفت بوی حرم
گذاشت صورت خود را به صورت یک در
نفس کشید و نفس شد به رنگ و روی حرم
تمام حس عطش را به کاسه‌ها نوشید
و پر شد از تب و تاب لب سبوی حرم
در آن طرف پدری که خمیده با گریه
گره زده پسرش را به آبروی حرم
چقدر قطره به دریا رسیدنش زیباست
چقدر زمزمه جاری شده به جوی حرم
در ازدحام توسل، ز چشم من گم شد
ضریح بود و هزاران دعای توی حرم
شکست بین نماز زیارت آقا
گسست و ریخت قنوت‌ش به گفتگوی حرم
شفا گرفته مریضی؛ زدند نقاره
صدای معجزه پیدا شد از گلوی حرم
گذاشت دست به سینه، عقب عقب برگشت
رسید تا فلکه آب و روبروی حرم
پی نوشت: هیچ نوشته ای مثل این شعر ، حالِ دل همه رو روایت نمی كرد. میلاد امام رضا مباركمون

نیوشا ضیغمی بازیگر سنما و تلویزیون هم با انتشار عکسی همراه همسرش در صحن حرم مطهر امام رضا (ع) عید میلاد را تبریک گفت.

بسته اینستاگردی


عید بر همگی مبارک !

الیاس قالیباف هم تصویری از قدم زدن محمدباقر قالیباف و نوه اش در صحن حرم مطهر امام رضا (ع) به اشتراک گذاشت.

بسته اینستاگردی

عید شما مبارک و التماس دعا

همچنین صفحه منتسب به رهبر معظم انقلاب با انتشار گزیده ای از سخنان ایشان در سال ٦٣ پیام یک کلمه ای زندگی پرماجرای امام رضا (ع) را بیان کرد.

بسته اینستاگردی

رهبر انقلاب:
ما که نباید فقط به مرقد امام رضا اظهار ارادت کنیم؛ او امام ماست، زندگی او برای ما درس است، از زندگی او باید درس بگیریم؛ زندگی او برای ما یک پیامی دارد، آن پیام چیست؟ من آن پیام را در یک کلمه خلاصه می‌کنم. بدانید پیام زندگی پرماجرای امام رضا (عليه السلام) به ما عبارت است از مبارزه‌ی دائمی خستگی‌ناپذیر.

بابک جهانبخش خواننده پاپ کشورمان با انتشار تصویری از بیت الله عباسپور درگذشت ناگهانی این ورزشکار به علت بیماری را تسلیت گفت.

بسته اینستاگردی

از شنيدن درگذشت ورزشكار و قهرمان كشورمون بيت اله عباسپور عزيز كه مدت زيادى بخاطر بيمارى "واسكوليت" تو بستر بيمارى بود بسيار متاثر شدم...
از صميم قلب به خانواده محترم عباسپور و جامعه ورزش پرورش اندام تسليت عرض ميكنم
روحت شاد قهرمان

پوریا پورسرخ هم تصویری از بیت الله عباسپور روی سن مسابقات به اشتراک گذاشت و ضمن تسلیت درگذشت این ورزشکار برای خانواده او طلب صبر کرد

بسته اینستاگردی

پهلوانان نميميرند... خدا به خانواده ات صبر بده اسطوره

به مناسبت هفته دولت اعضای دولت یازدهم دیداری با رهبر معظم انقلاب داشتند که صفحه منتسب به رهبر انقلاب تصاویری از این دیدار را به اشتراک گذاشت.

بسته اینستاگردی

دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت با رهبر انقلاب
١٣٩٤/٦/٤

خبر اجمالی:
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز در دیدار رئیس‌جمهور و هیأت وزیران، فلسفه‌ی نام‌گذاری ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر را به‌عنوان هفته دولت، زنده ماندن شاخص‌های فکری، رفتاری و شخصیتی آن دو شهید عزیز خواندند و با تقدیر از تلاش‌های دولت، نکات مهمی را درباره‌ی اولویت‌های عرصه‌های اقتصاد، علم، فرهنگ و ایستادگی صریح و بدون رودربایستی در مقابل دشمنان بیان کردند.

‌‌‌‌صفحه طرفداران سردار سلیمانی عکس های دیده نشده از این سردار را با کاربران اینستاگرام به اشتراک می گذارد که دیدن برخی از آنها خالی از لطف نیست. تصویر زیر جدیدترین تصویر این صفحه از تیپ جالب سردار سلیمانی است.

بسته اینستاگردی

در میان پست های تبریک و تسلیت هنرمندان و مسئولین، اما برخی از مسئولین در کنار پست های تبریک و تسلیت از دنیای سیاست هم نمی توانند فاصله بگیرند و پست های سیاسی خود را نیز به اشتراک می گذارند که به مرور برخی از آنها می پردازیم.

حمید رسایی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در پست جدید اینستاگرامی خود انتقاد شدیدی به روحانی و لاریجانی وارد کرد. رسایی در این پست خود، از بررسی لایحه برجام و رسیدگی به طرح عدم کفایت سیاسی روحانی به عنوان تنها کارهای عقب مانده مجلس یاد کرد.

بسته اینستاگردی

متاسفانه در روزهای اخیر همزمان با توافق با آمریکا و ورود بی بی سی و بازگشایی سفارت انگلیس خبیث در کشور، رفتارها و ادعاهای عجیبی دیده و شنیده می شود که بوی بد خودکامگی تندتر از چند سال قبل به مشام می رسد!

به بهانه مصوبه ای از طرف شورای عالی امنیت ملی که وجود خارجی ندارد، با رسانه های منتقد برخورد غیر قانونی می شود؛

به بهانه نظم، با طلاب و دانشجویانی که در اعتراض به جنایات انگلیس خبیث و آمریکای جنایتکار شعار مي دهد، برخورد می شود؛

با ادبيات توهین آمیز از طرف عالی ترین مقام اجرایی با منتقدان برخورد می شود؛

به بهانه های واهی از ارائه لوایح قانونی به مجلس سرباز زده می شود؛

به اسم قانونگرایی، نص صریح قانون اساسی و توصیه‌هایی مقام معظم رهبری و حضرت امام درباره شورای نگهبان نقض می شود و این شورا مورد هجمه و تخریب قرار می گیرد؛

اخیرا حتی این روحیه نظارت ناپذیری به حوزه رهبری انقلاب رسیده و تحمل منصف ترین ناظر قانونی و شرعی را هم ندارند و در ادعایی غیرواقعی گفته می شود که امام در کار دولت ها دخالت نمی کرد؛

از این رفتارها بوی بد خودکامگی به مشام می رسد، امروز هم معاون پارلمانی رییس جمهور با ادبیات توهین آمیز با مجلس سخن گفته و برای نمایندگان تعیین تکلیف کرده!

آقای انصاری کار از استیضاح گذشته ما فقط یک لایحه و یک طرح عقب مانده داریم:

1. لایحه توافق هسته ای برجام که امنیت کشور با آن به خطر افتاده و دولت از ارائه آن به مجلس واهمه دارد.

2. ارائه و رسیدگی به طرح عدم کفایت سیاسی آقای روحانی که رییس مجلس مانع است.

مهدی کوچک زاده هم پستی انتقادی و کنایه آمیز به اشتراک گذاشت.

بسته اینستاگردی

بسم‌الله‌الرحمن‌ارحیم
آقای ظریف وزیر محترم امور خارجه
بعد از سلام
در ارتباط با جمله مهمی که در جمع مؤتلفه ایراد فرموده‌اید، پاسخ به سوالات زیر موجب امتنان و روشن شدن مبانی رفتار سودمند مردم و تجدید و تکرار این نحو رفتار در آینده خواهد بود؛

۱- از آخرین انتخاباتی که مشارکت در آن حدود ۷۰ درصد و منتخب آن حدود ۵۰ درصد آرای شرکت کنندگان را کسب کرد ۲ سال و چند ماه و از انتخابات قبل از آن که حدود ۸۵ درصد مشارکت و منتخب آن نزدیک به ۷۰ درصد آرا را کسب کرد ۶ سال و چند ماه می‌گذرد، منظورتان حضور در کدام انتخابات است؟

۲- برطبق برجام شما قرار است تحریم ها ظرف یک دهه آینده به هزار و یک شرط و شروط برداشته شود، آیا شرط صداقت این نیست که بجای استفاده از فعل ماضی در مورد برداشته شدن تحریم‌ها حضور مردم در انتخابات دلیل برداشته شدن تحریم‌ها بود "بفرمائید"به شرط رعایت شرط و شروط قلدران عالم تحریم ها به تدریج ظرف یک دهه آینده برداشته خواهد شد ؟ شما بهتر می‌دانید تا زمان جمع‌بندی برجام در چند هفته قبل دولت برای همه عدم موفقیت های خود وجود تحریم‌ها را بهانه می‌کرد و بعد از آن رئیس جمهور شخصا اعتراف کرد که دیگر برای وجود مشکلات نمی‌توانیم بهانه بیاوریم!

۳- به نظر شما ۸ ماه جنایت در خیابانهای تهران بعد از انتخابات با شکوهی که طبق نظر شما در جمله مهم تان می‌توانست ۶ سال و چند ماه قبل به تحریم‌ها خاتمه دهد چه تاثیری در وضع، ادامه و تشدید تحریم ها داشت؟

حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی تصویری از حاشیه سفرش به همدان را در فضای مجازی منتشر کرد.

بسته اینستاگردی
سفر، هرچند فشرده و کاری، سراسر تجربه است؛ از جمله تجربه آشپزی، حتی چند لحظه. به لطف سرکشی به یکی از مراکز مددکاری در همدان بود که عطر غذای ساده اما صمیمی پرسنل، ما را به آشپزخانه کشاند.

علی صالحی بازیگر سینما و تلویزیون در اقدامی خیرخواهانه احمدرضا عابدزاده را برای ملاقات یک معلول پرسپولیسی و طرفدار پر و پا قرص احمدرضا عابدزاده برد.

بسته اینستاگردی

یا علی ابن موسی الرضا
اینم اتفاق خیری که دیشب گفتم .سال گذشته با امیر جعفری ،سعید آقاخانی، علی مسعودی رفتیم به دیدن دختر خانم عزیزی که دچار بیماری ام اس شده و به خاطر شرایط روحی سالهاست از خونه بیرون نرفته .کلی اونروز باهاش خوش وبش کردیم، کل کل فوتبالی کردیم چون مرجان خانم پرسپولیسی بود ما استقلالی کلی شوخی کردیم سر به سرش گذاشتیم اونروز مرجان گفت که یکی طرفدارای پر و پا قرص احمد رضا عابدزاده است و قبل از بیماریش خیلی رفته دیدنش و عکس داره با ایشون .اما الان یکی از ارزوهاش دیدن احمدرضا عابدزاده است من اونروز قول دادم این کارو براش انجام بدم.خدا میدونه یکی از دغدغه هام تو این مدت انجام این قولم بود ،بعد از حدود یکسال به لطف خدا و هماهنگی حاج محمد جمعه ای و خود احمد رضا عابدزاده بزرگوار در روز ولادت اقا امام رضا رفتیم دیدن مرجان فقط خدا میدونه که این دختر نازنین از دیدن احمد رضا عابد زاده چه ذوقی کرد الحق که لقب عقاب آسیا برازنده این ورزشکار بزرگه حق نگهدارش همیشه .خدایا شکرت قسمت ما امسال تولد امام رضا به جای اینکه مشهد باشیم اینجا بود.

مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس بعد از کسب اولین پیروزی این تیم که با  گلزنی وی همراه بود، اینستاگرام خود را با کری خوانی بروز کرد.

بسته اینستاگردی

زلزله برمی گرده...



گزارش از: حسن امکانی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سانسور
۲۳:۱۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
چرا سانسور میکنی؟؟؟؟؟
امانت دار باش و نظر همه رو تایید کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
سعيد
۰۹:۱۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
علي صالحي دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
قربون امام رضا بشم ،به زیارتش یه زمانی میگفتند حج فقرا ،خودم وخانومم هردو شاغل هستیم 8ساله که حسرت زیارت آقا به دلمون مونده ولی اوضاع و احوال اقتصادی اجازه نمی ده السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۲۳:۵۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
یکی نیست به آقای وزیر بگه غذای سرخ کردنی سرطان زاست؟!!!
آخرین اخبار