تبریز؛

تشکیل 109 پرونده تحلفاتی قاچاق در آذربایجان‌شرقی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت و تجارت آذربایجان‌شرقی از 3 هزار و 473 مورد بازرسی تخصصی ویژه کشف کالای قاچاق از بنگاه‌های اقتصادی استان خبر داد و گفت: در این رابطه 109 پرونده تخلفاتی قاچاق تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی، اسماعیل عطاپور یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری معاونت نظارت و بازرسی در سال‌جاری را عمل به منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی در پیشگیری از جولان عرضه کالاهای قاچاق در بازار عنوان کرد.

وی افزود: طی 5 ماهه ابتدایی سال‌جاری 3 هزار و 473 مورد بازرسی تخصصی ویژه کشف کالای قاچاق از بنگاه‌های اقتصادی استان انجام شد.

عطاپور ادامه داد: از این تعداد برای 109 واحد پرونده تخلفاتی تشکیل و مقادیر زیادی کالای قاچاق کشف و ضبط شد که از جمله آن می‌توان به کشف انواع سیگار، لوازم التحریر، لوازم آرایشی و بهداشتی، البسه و پوشاک، میوه و مرکبات، مواد غذایی، لوازم صوتی و تصویری، رایانه اشاره کرد.

وی درخواست تداوم اقدامات نظارتی در خصوص پیشگیری از عرضه کالای قاچاق از تمام بنگاه‌های اقتصادی استان توسط همه نهادهای نظارتی اظهار داشت: به خاطر اهمیت عرضه و فروش کالاهای تولید داخل با هدف رونق گرفتن صنایع بومی و بهبود وضعیت اشتغال داشتن اهتمام نسبت به خودداری از هرگونه خرید و فروش، حمل و نقل و نگهداری اقلام قاچاق در سطح عرضه ضروری است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: شهروندان می‌توانند هرگونه گزارش و شکایت خود را در این خصوص از طریق شماره تماس 124 ستاد خبری سازمان برای رسیدگی اعلام کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.