رقابت نمایندگان پنج وزن دوم ایران از ظهر امروز

مراسم وزن كشي پنج وزن دوم رقابت هاي كشتي آزاد نوجوانان جهان برگزار شد و نمايندگان كشورمان با شناخت رقبا از ظهر امروز(یکشنبه) در شهر سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین به روي تشك مي روند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در وزن ٤٦ كيلوگرم امير پرسته در دور اول به مصاف الكسي كوپي لوف از روسيه مي  رود و در صورت پيروزي در دور دوم با برنده ديدار كشتي گيران مجار و مكزيك مبارزه مي كند. در اين وزن ٢٦ نفر حضور دارند.
 
 
در وزن ٥٤ كيلوگرم كه ٢٥ نفر وزن كشي كردند حامد رحيمي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با برنده مبارزه نمايندگان تركيه و مقدونيه مسابقه مي دهد.
 
 
در وزن ٦٣ كيلوگرم احمد مهدي زاده پس از استراحت در دور اول به مصاف جاكوب ماسوتي از ايتاليا مي رود و در صورت پيروزي در دور سوم با برنده ديدار كشتي گيران تركيه و ارمنستان پيكار مي كند.، در اين وزن  ٢٤ نفر به روي باسكول رفتند.  
 
 
در وزن ٧٦ كيلوگرم كه ٢٦ نفر حضور دارند، حامد منافيان در دور اول با دميرميگيناشويلي از گرجستان مسابقه مي دهد و در صورت برتري با برنده مبارزه نمايندگان تركيه و هند روبرو مي شود. كشتي گيران روس و آذربايجان در گروه منافيان هستند.  
 
 
در وزن ١٠٠ كيلوگرم نعيم حسن زاده به مصاف جانسون بينس از كانادا مي رود و در صورت برتري در دور دوم با برنده مسابقه بلغارستان و ژاپن ديدار مي كند. در اين وزن ٢٢ نفر وزن كشي كردند و روسيه و آذربايجان در گروه نماينده ايران هستند.
 
 
تيم ايران در روز نخست صاحب دو مدال نقره و دو مدال برنز شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار