رودهن؛

اشغال ایران به دست متفقین سند ننگین مدیریت پادشاهان ایران

اشغال ایران به دست متفقین سند ننگین مدیریت پادشاهان ایران در مرزبانی از ایران اسلامی بود .

به گزارش خبرنگار  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حجت الاسلام حسین توسلی در مورد سالروز اشغال ایران توسط متفقین گفت: متفقین آن روز ها در جهان سیاست کشور گشایی در جهان را در دستور کار خود قرار داده بودند .

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: ایران در آن روزها به لحاظ تجهیزات نظامی ضعیف بود و این خلاء منجر شد تا ایران اسلامی بدست متفقین متجاوز در جهان اشغال شود.

حجت الاسلام توسلی با تاکید براینکه پادشاهان ایران در آن دوران به قدرت ملت متکی نبودند و از قدرت های جهان تبعیت می کردند اضافه کرد: این وابستگی باعث شد تا ایران در آن دوران مستعمره استعمارگران و استکباران جهان باشد .

امام جمعه شهرستان پردیس اظهار داشت: ایران در آن دوران به محل جولان استعمارگران جهان تبدیل شده بود و منابع ملی را در راستای منافع خود مورد استفاده قرار می دادند .

شهیدان رجایی و باهنر شاگرد مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی بودند

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: شهیدان رجایی و باهنر شاگر مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی بودند وآنها در این وادی تحصیلات خود را در دانشگاه عاشورا گذراندند .

حجت الاسلام حسین توسلی گفت: دشمن زمانی که دید دیگر جایی در ایران ندارد ، شمشیر دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران را از روبست .

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: شهادت رجایی و باهنر به دست منافقین، انتقام از آزادی خواهی و دین خواهی ملت ایران بود .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه شهیدان رجایی و باهنر شاگر مکتب معمار کبیر انقلاب اسلامی بودند اضافه کرد: این شهدای بزرگوار ازچهره های برجسته نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.

امام جمعه شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت: منافقین عروسک دست استکبار جهانی بودند و با سیاست خبیثانه ترور ، وزنه های انقلاب اسلامی را از دامن نظام جمهوری اسلامی حذف کردند .

انتهای پیام /پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.