چایچی: کسب 5 کاپ، مجوز حضور در مسابقات جهانی است

مدیر تیم ملی دوچرخه سواری گفت: امتیازات 5 کاپ جهانی دوچرخه سواری مشخصه ای برای حضور رکابزن در مسابقات قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا خواهد بود.

چایچی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: رشته‌هایی را از تیم دوچرخه سواری ایران به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهیم کرد که به نتایج آنها در مسابقات امیدوار باشیم.

وی افزود: بانوان پیست که هم اکنون به اردوی تیم ملی خواهند رفت در رشته استقامت و تایم تریل جاده و مسابقات داخل پیست برای مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهیم کرد.
 
چایچی در ادامه اظهار داشت: پس از اردوی مقدماتی رکابزنان به احتمال قوی در تهران تمرینات در ادامه می دهند و با سرد شدن هوا آنها را به جنوب کشور اعزام می کنیم که تا دی ماه آماده شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا شوند.
 
وی در خصوص تیم ملی پسران رکابزن خاطر نشان کرد: تیم ملی پسران در رده سنی پسران و بزرگسالان برای شرکت در مسابقات world cap و امینیوم و کایلین اعزام می شوند زیرا احتمال کسب سهمیه وجود دارد و اواخر مهر ماه اولین کاپ اروپایی در کشور کلمبیا آغاز می شود که نفرات برتر را اعزام خواهند شد و پس از حضور در 5 کاپ جهانی رکابزنان منتخب را به مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان اعزام می شوند.
 
چایچی در ادامه بیان کرد: در رشته‌های جاده برای ایجاد انگیزه در رکابزنان تایم ورودی گذاشته‌ایم تا در صورت آوردن زمان مد نظر وارد تیم ملی شوند این برنامه باعث تلاش بیشتر ورزشکاران خواهد شد.
 
وی تاکید داشت: در رده آقایان یک رده سنی امید هم داریم که در بانوان نداریم و این تیم امید را هم برای قهرمانی آسیا و کسب مدال اعزام خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار